Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:02

Heel veel plezier eenitraM


Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 16:21

Balen van de regen Kimm, maargoed dat is niet het ergste wat je kan overkomen denk ik!

Ik ben echt zo zenuwachtig voor alles, af en toe enorme twijfels....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:15

picobello schreef:
Lekker veel regen gehad gisteren en vandaag nog steeds druilerig. Lang geleden dat we dat hadden. Sorry voor alle mensen op vakantie maar ik ben er heel blij mee….tuintje kan wel wat gebruiken!

Fading: maak je niet druk meis, ik ben ook zo'n twijfelkont maar alles komt echt goed!



Ik weet het! Ik wordt al gerustgesteld door andere ook :) Doet me goed. Heb al minder twijfels :D

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 14:24

Ik vlieg als het goed is 18 januari! Begin 1 februari op mn werk! :D


Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 10:37

Omg beterschap met de Zika,

Valt het een beetje mee of gaat het virus echt rond, vind dat wel een beetje spannend!
Toen wij in Kunuku zaten hadden wij geen last van muggen.

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 18:51

Oh jeetje, ik hoop dat jullie je snel beter voelen :)

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 18:47

Pfff, ik baal aan deze kant enorm!
Had mijn VOG aangevraagd, via mijn werkgever gehoord dat ik dit nodig had. Staat hij op 28-11. Ik ga op 18-11 naar curacao dus het is een risico om hem aan te vragen met die VOG omdat een VVR 2 maanden kan duren... Nu in twijfel of ik het risico neem of dat ik een nieuwe bestel (doeeei 60,-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:41

Oh sorry typfout! Ik ga 18-01 naar curacao!

Dus ik heb tot 28-02 om mijn vvr binnen te hebben, als ik heb de 19e aanvraag via wereldstage!

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:45

Ik heb mijn VOG al, maar die is 3 maanden geldig. En dus nog 1,8 maand als ik in Curacao ben. Van wereldstage zeggen ze dat dit een risico is dat ie wordt afgekeurd als je je VVR aanvraagt en deze laat goedgekeurd wordt.

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:59

Haha, oke ik ga het goed proberen uit te leggen.

Ik ben in het begin gaan mailen met mijn werkgever en die stuurde een lijstje met wat ik moest regelen. Dus ik heb mijn VOG geregeld en die heb ik binnen gekregen op 28-11.

Omdat het allemaal best veel regelwerk is heeft mijn werkgever contact gehad met wereldstage en die helpen mij met het regelen van alles (op hun kosten, super lief).

Maar nu kreeg ik mail van wereldstage dat mijn VOG niet ouder dan 4 weken voor vertrekdatum mocht zijn. Dit omdat je VVR aanvragen in curacao lang kan duren, Mijn VOG is dus 6 weken voor vertrekdatum. Nu zegt ze van wereldstage dat ik het kan proberen maar dat dit wel een risico is. Maar om weer 65,- uit te geven voor een nieuwe terwijl er een kans is dat dit wel gewoon gaat vind ik een twijfelgeval.

Ik heb nog iemand gesproken en die zegt dat het sowieso moet lukken als ik 19 januari mijn VVR aan laat vragen door wereldstage. Ook omdat je VOG geldig moet zijn op datum van aanvraag. Maar hier heeft Wereldstage dus niets over gezegd.

Dus nu zit ik in Dubio wat te doen..

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 15:40

Eerste deel aanvragen is 25,- en dan bij de gemeente nog 42,-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:59

xkimmx schreef:
Hmm zou het niet weten. Heb zelf wel een VOG aangevraagd maar zou niet weten wat VVR is. Is vast omdat jij werkt en ik stage loop hier? Als ik jou was zou ik het toch voor dat bedrag doen. Als het niet lukt krijg je spijt dat je het niet gedaan hebt, zit je in de problemen en dan is het die 60 euro echt wel waard!


Is je werkvergunning heb je nodig voor stage en werk...

De kans is groot dat het gewoon lukt. Iemand met een blog en alle tips en tricks bijhoud op d'r pagina zegt ook dat het gewoon kan en dat t heel gek is dat het niet zou kunnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:59

Josien_ schreef:
Zag net dat de dame achter de blog eilandmeisje.nl nog een huisgenoot zoekt vanaf januari.
Weet niet of dat realistisch is voor iemand hier, maar ik dacht ik meld het even :) .



Ik heb al contact met haar! Het is wel een eindje van mijn werk, maar wat ze aanbied is wel super tof!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 14:09

Gina schreef:
Eind maart ga ik dus naar Curacao, ik ga stage lopen op een hr afdeling. Hebben jullie wat tips voor kleding? Wat wordt vooral gedragen tijdens werktijd?



Hee, jij bent er ook al ? ;D
Hoe is je vlucht gegaan etc!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 10:56

Suus___ schreef:
Morgen gaan we eindelijk richting paradise :D



Leuk!!! Vakantie of wonen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 19:28

Heerlijk Suus! Geniet ervan! Waar verblijf je ? :D


Gina, ooh waar woon je dan? :)
Als je wil mag je me wel toevoegen op FB, en me een PM sturen :)


Mijn leventje kunnen jullie volgen via mijn Blog, ik wilde gaan vloggen maar er gaat te veel tijd zitten in het bewerken van de video's, daarom gaan bloggen :D

http://femkedobbelaar.weebly.com/april-2017

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 22:59

Suus___ schreef:
Papagayo beach resort, wat een paradijs!
[ [url=m/XPNytU.jpg]Afbeelding[/url] ]



Heerlijk! Daar leveren wij ook aan haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 23:33

Suus___ schreef:
Nice
Iemand tips voor een strandrit? De braafste paardjes vooral geen zin om mn nek te breken op vakantie :=



Wat ik hoorde toen ik hier op vakantie was, waren er niet echt spectaculaire ritten, ivm met de hitte natuurlijk in augustus!

Misschien Finca Casju?

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 15:54

Idd, ik zit hier alweer bijna 3 maanden :o Time flieees!

Van de week ook afgesproken met Gina, Haha bokkers meeten in Curacao! Was heel gezellig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 16:20

linnnh schreef:
Ik ben de maand maart 30 dagen op vakantie geweest. Ondanks de wijk waar ik verbleef (bij mijn zusje in het studentenhuis), de schietpartij om de hoek en de overige criminaliteit écht optimaal genoten!! Wat een heerlijk eiland! :):)

Iemand nog tips tegen de heimwee? :')



Gewoon terugkomen haha!
Zat je in Salina?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 16:32

linnnh schreef:
Tussen Punda en Salina in, Berg Altena heet de wijk. :)


Hahahaha, helaas is mijn werkgever het niet eens met terugkomen, althans, ik moet vrije dagen bijkopen :=



Ah oke! Ja ik woon nu ook in Salina, maar vind het absoluut geen fijne wijk!
Ik verhuis de 19e naar Dominguito :D

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:30

Chogogo is leuk!

Auto's huren, ik weet nog wel een paar adresjes, je kan me berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:26

_Christine schreef:
linnnh schreef:
Wauw, dat zijn mooie plannen _Christine! Wat ga je daar doen? Heb je al een idee waar je gaat wonen? :)

Ja, heel veel zin in! Wel spannend ook hoor :D

Liefst tussen Jan Thiel en Willemstad omdat daar ook wat mensen wonen die ik ken! Ben aan het solliciteren (heb rechten gedaan en ervaring in de commerciële branche) :)



Haha, Leuk dat we contact hebben :) Voor al je vragen kan je berichten!


Hier nog Bokkers met vakantieplannen naar Curacao ? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 22:52

manzano schreef:
Nee geen plannen helaas. Geen vrij van werk :(
De aanbiedingen zijn continu fantastisch dus dat is wel balen!



Ja laatst een deal voor 429euro, in een redelijk hotel op goede ligging voor 9 dagen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 23:00

manzano schreef:
Ja die had ik ook gezien :wow:
Nog even en het is gratis :')



Haha, helaas is mijn vakantie naar Nederland niet gratis (jeeeezus die ticketprijzen)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Earth, Luna2013, maaikemuis, Mama3 en 65 bezoekers