Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 16:08

Petit suisse heb ik vorig jaar wel naar gekeken, maar wij zijn in de Belgische Ardennen blijven steken bij een andere camping die iets minder ver was haha. Wel 1 die onder de overkoepelende club viel.

Voor volgend jaar ga ik weer zoeken naar autoluwe campings, leek mij eerst onhandig maar ik vond het heerlijk! En veilig.


vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 19:38

Ik ben ook nog geen camping tegengekomen waarbij ik langer dan 6 minuten kon douchen haha. Laatste camping had 5 minuten en helaas ook de familieoduche dus niet samen met kind kunnen douchen (lukt mij niet om man, ik én baby in 5 minuten te douchen. Baby kon wel in badje natuurlijk, maar ik vind het samen douchen met hem zo gezellig :P

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 20:19

Ik word zenuwachtig van zo'n aftellend klokje in mijn nek. Nog trauma's van de camping met een klokje die niet accuraat was en dat je opeens met een kop vol shampoo en zeep in je ogen zonder water kwam te zitten :+

Mijn moeder is dat ook overkomen ondanks mijn waarschuwing en had toen maar 1 muntje mee (ja, ook nog betalen), in haar badjes, haar vol shampoo en heel chagerijnig kwam ze bij de caravan terug om nog een muntje te halen hihi. De foto die wij gemaakt hebben heeft helaas het album niet gehaald, is verscheurd door iemand :+

Esther wat mooi <3 <3 elke dag uitzicht op een ansichtkaart!
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 04-09-16 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 20:24

Tabbert, dat was 'em inderdaad! kermiswagens. Buuf heeft ook zo'n ding, maar na 1 keer ermee op vakantie geweest te zijn vond ze het ook wel erg geschikt voor op t kamp :=


Ik ben mijn sepkye verloren op een camping, kwam er pas achter nadat ik poedeltje naakt stond en klaar stond om te douchen. Op zich heel handig systeem, als je het bij je hebt. Heb toen gevraagd of iemand in de rij even 1 wou uitlenen en was geen probleem gelukkig.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 20:29

Als je de douche maar tussentijds even kan stoppen, dan red ik mij wel (onderhoud moet ook gepleegd worden aan benen en oksels hihi)


vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 13:51

Wat een cool busje! Met zoiets zie ik mijzelf ook nog wel eens een keer trekken :)

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 19:32

Kun je lekker van kamperen :) ik zou ook voor de vrijbuiter gaan :)

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 08:07

De geur van nylon :') ik had als kind altijd een katoenen bijzettent maar later nylon. Voor alleen even overnachten zou ik voor mijn kind ook nylon kiezen haha. Mooi licht en staat zo.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:05

Naath86 schreef:
benangelique schreef:
Bedenk je ook Hoe honkvast je bent. De waard is echt niks om iedere paar dagen af te breken en weer op te zetten bijvoorbeeld


Wij zijn ook niet van plan om echt rond te trekken. Zullen waarschijnlijk twee weken naar dezelfde camping gaan. Maar dat moeten we volgend jaar nog even bekijken :)


Kun je ook zo'n popup tentje of ander polyester tentje meenemen als je nv 1 nacht op de camping moet overnachten om dan weer door te trekken naar jullie bestemming

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 11:13

Op een camping ben je ook nooit echt alleen. Genoeg aanspraak. Leuke van kamperen is het laagdrempelige contact :)

Onze caravan is thuis :D al eerste biertje in gedronken haha.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 12:59

Hier gaat de caravan ook naar de stalling, had wat voeten in de aarde want 10 stallingen die wij belden zaten al vol! Dus nu 1 gevonden in een gehucht. Die had nog net 1 plek en mogen onbeperkt halen :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: B_Fokker, Luna2013 en 6 bezoekers