Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

TrIjNiE__
Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 16:52

Hoi, ik kom even binnenvallen in het topic met een paar vragen :D Ik zou heel graag met mijn hond (Mechelse herder) een paar dagen gaan kamperen. Dit ofwel door met de auto ergens heen te rijden en daar op 1 camping te blijven ofwel door ergens afgezet te worden en vanuit daar rond te trekken met de rugzak. Dit hangt af van het feit of ik mijn rijbewijs haal voordat ik vertrek. De hond is nog nooit mee wezen kamperen en wij doen het als gezin ook amper. Ten eerste vraag ik mij af of je de hond moet leren om in een tent te slapen? Anders moet ik nog even een nachtje in de tuin slapen :D Of kan hij bijvoorbeeld ook aan een pin buiten de tent? Hij is gewoon van 's zomers buiten te slapen en ik weet niet of ik hem zomaar in een klein tentje krijg. Verder ben ik op zoek naar een camping(s) in Nederland die jullie me aanraden om naartoe te gaan met de hond. Speciale hondencampings waar veel honden komen heb ik juist liever niet aangezien die van ons niet met elke andere hond zo goed overeenkomt. Alvast bedankt! :)

I hope your day is as nice as your butt! ;)


TrIjNiE__
Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 13:02

ClauH schreef:
Ik weet niet of het slim is om de hond buiten aan de pin te laten slapen ... wat doet hij als er midden in de nacht iemand langs loopt die naar het toilet moet o.i.d. ? Schrikt hij dan niet/blaft hij de hele camping wakker ? Misschien toch maar oefenen in de tuin ;-)
Ik weet dat bij camping Boszicht in Laag Soeren honden welkom zijn. Het kan zijn dat er meer honden zijn maar er zijn meerdere veldjes. De eigenaar denkt graag mee, ik denk als je om een rustig plekje vraagt dat wel geregeld kan worden. Maar misschien is dat te ver voor jou ?
Ik heb ook met veel plezier op camping Le Parage in Noordwijk gestaan. Ook erg leuk, en honden ook welkom.

Ik weet niet of hij 's nachts ook zou blaffen, maar dan zou hij ook blaffen als hij in de tent ligt want daar hoor je alles ook doorheen. Bedankt voor de tips en de campings! :)
Edit; camping Boszicht zit er echt ideaal uit! :D Helaas wel wat ver maar dat is geen ramp :)

I hope your day is as nice as your butt! ;)

TrIjNiE__
Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:02

Ik zag klapstoelen bij de Decathlon voor €14,99 maar geen ervaring mee :)

I hope your day is as nice as your butt! ;)

TrIjNiE__
Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 09:17


I hope your day is as nice as your butt! ;)

TrIjNiE__
Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 12:00

Het was inderdaad supergaaf, ik ga volgend zeker terug! :D Lijst met bezochte campings vind ik een goed idee. Hieronder het lijstje met campings die wij met de huifkar bezocht hebben. Je kan er ook met enkel een paard terecht en natuurlijk ook zonder en stuk voor stuk nette, gezellige campings en heel vriendelijke mensen :j

- De Blauwe Lantaarn in Wateren
- Torentjeshoek in Dwingeloo
- 't Boerenland in Wapse
- De Olde Boererije in Diever

I hope your day is as nice as your butt! ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, evita2, Lara_, maaikemuis, nnicolex, Solmyrkvi, Tvko en 79 bezoekers