Alleen op vakantie!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 09:57

Ik ben een pro met alleen op vakantie gaan :')

Maar ik ga meestal wel naar iemand toe. Maar ook wel eens echt alleen gereisd. Toen ik in NYC zat in mijn eentje in een hostel heb ik ook een tinderdate gedaan :)) verder veel rondgelopen en heb daar meerdere mensen ontmoet waar ik het erg gezellig mee had!

Paar weken terug in m'n eentje naar Caïro gegaan, wel naar iemand toe die daar woont, maar ook dan krijg je veel verbaasde blikken en vragen mensen of je een doodswens hebt :Y)



Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 13:51

Leuk Knabbelgirl, ook zo'n reiziger :P

Ik ben alleen naar : 2x Amerika, Aruba, Tunesië, Zwitserland, Oostenrijk, Egypte geweest. Wel altijd naar iemand toe (behalve dus NYC, daar in Manhattan in hostel gezeten) Dus ik had altijd wel iemand om mee te reizen, maar deze mensen kenden ik dus allemaal nog niet persoonlijk :P Alleen die in Zwitserland, was de eigenaar van mijn oude verzorgpony.

Dreamy, vind het echt cool van je hoor! Ben benieuwd hoe het is :D
Ik ga eind dit jaar voor het eerst in 10 jaar weer met mensen reizen, namelijk met mijn familie naar Israel :=

Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 16:10

Germie, waarom zou je zoveel bagage meenemen? Het kost ontieglijk veel om extra bagage mee te nemen... Daarbij zou het inderdaad vraagtekens kunnen oproepen. Ik ben altijd met weinig het land in gegaan, zelfs vorige x NY alleen maar handbagage. Nog nooit zo snel door de douane gekomen.

Betreft de rebreather, zal wel loslopen. Misschien dat ze het swappen ofzo, en je wat extra tijd moet wachten, maar je mag het gewoon meenemen.

Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:20

Dreamy schreef:
Net 3 uur lang rondgelopen op schoenen waarmee dat niet erg handig was :') wel nog leuke praatjes gemaakt onderweg!

Helaas kreeg ik net dit nieuws binnen toen ik terug was bij het hotel: https://www.rtvnh.nl/nieuws/187998/moto ... rachtwagen
Betreft een hele lieve collega.. Ik duim met heel mijn hart dat hij hier uit komt :(

Ik duim met je mee.... Y;(
Probeer toch nog een beetje van je vakantie te genieten, hoe moeilijk het ook is....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amparo, Antonius, Earth, F_inley, Maanon_, Nathalie18x, Paisy, Paloma_Janet, Prins85, purny, Relserk, Soepkipje, TamaraFloor, thequeensmum en 81 bezoekers