Alleen op vakantie!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 07:56

Heel veel plezier!
Hoezo alleen, bokt is mee ;)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 08:33

Set_Elkol schreef:
Ik zit er over te denken om dit jaar voor het eerst alleen op variantie te gaan, nu ik na vijf jaar relatie weer alleen ben. Leuk om hier heerlijk gestemden te vinden en een beetje mee te lezen.
Ik zat zelf te denken aan een weekje Dublin of misschien als ik warmer wil Porto.

Porto stad... Wauw! Daar ben ik een paar jaar geleden een paar dagen alleen geweest. Compleet verliefd op die stad en de mensen. Ik had het perfecte hotel voor uitstapjes en vervoer midden in het centrum.
Je kunt daar prima alleen vertoeven en struinen door de wijken, de terrasjes en restaurants waren geweldig en bijna belachelijk goedkoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 09:58

A3a1 schreef:
Bij D reizen, kun je op een rustige dag gaan zitten, kijken ze samen voor je naar reizen die voordelig zijn voor 1 persoon, hotel en 14 daagse reis naar Curacao voor 815 euro geboekt.
Superservice, week of 6 van te voren.


Dat kan bij elk willekeurig (nog bestaand) reisbureau, op elk willekeurig moment, daar zijn ze voor.
En zij hebben zoveel makkelijker en handiger systemen om te zoeken dan we zelf via internet hebben.
Ik heb zes jaar op een reisbureau gewerkt, heerlijk was dat!

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 14:57

Oh heerlijk! Dag 1 begint al super. Lekker genieten

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 13:10

Goed bezig jij!!! En proost alvast!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:03

Valentijn5 schreef:
Bij mij was er op Tenerife ook altijd entertainment. Nu ik dit topic lees zie ik pas hoeveel mensen er alleen op vakantie gaan. Naar Euro Disney zou ik misschien nog wel heen willen alleen of hier in Nederland maar die hotels zijn allemaal veel te duur. En de kamers vind ik vaak niet naar mijn zin. Ik lig liever op een tweepersoonskamer maarja dan moet je niet alleen zijn.

Het hoeft helemaal niet veel duurder te zijn en vaak krijg je ook nog gewoon tweepersoonskamers voor alleengebruik.
Het is wel een kwestie van even wat energie steken in het zoeken. :j
Een leuke, luxe bungalow is ook nog een optie, of via airbnb.

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:40

Dan lijkt even er uit gaan, andere omgeving me juist een goed idee?
Ik ben ook alleen, ook thuis, ik geniet juist enorm dan van andere dingen doen, andere plekken ontdekken.

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 14:21

Prachtig!!!!
Wat een super combi van rust en drukte maak je er van

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 09:33

Ohhh waar heb je geslapen? Of is het nog gelukt?

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 09:49

Zwemmen en zonnen! Even plonsen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 14:27

Yasmine schreef:
Ooh, handig topic! Ik ga binnenkort voor het eerst helemaal alleen. Heb wel vaker stukjes alleen gereisd maar nooit een volledige reis.

Ik heb eind augustus voor 8 dagen een auto gehuurd in Ierland, ik vlieg naar Belfast en rijd alleen het hele eiland rond. Heb er ontzettend veel zin in, heb enkele leuke B&B's en hostels geboekt :D


Ohhh daar ben ik heel benieuwd naar!
Wat is je route en wat wil je gaan bekijken?
Heel veel plezier alvast!

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:14

Google eens op "vakantie zonder eenpersoonstoeslag", daar komt echt vanalles uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Bo_Y, dollyspikkel, Duality, mvdende, petraaken, purny en 72 bezoekers