Alleen op vakantie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lagonda
Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 15:08

Ik vertrek deze woensdag voor 3 weken naar Vietnam. Mensen kijken mij erg raar aan als ik zeg dat ik alleen ga :) ik vind het heeerlijk. En je ontmoet onderweg mensen wel lijkt me.
Vietnam is een goed backpackers land (schijnt) dus dat hielp in mijn keuze :). Ik had eigenlijk sowieso niemand gevraagd om mee te gaan. Gewoon even weg van alles en iedereen en eigen plan trekken. Alleen mijn tickets en eerste dagen hostel zijn geboekt. Enorm zin in :D

Edit: overigens ben ik op mijn 18de ook 2 maanden alleen naar Australiƫ geweest, was heerlijk!
Laatst bijgewerkt door Lagonda op 01-07-16 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''



Lagonda
Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:42

BelleTessa schreef:
En wat is dan hetgeen wat jullie er nou echt aan bevalt?
En wat is er minder aan?


Ik vind het heel fijn dat je nergens rekening mee hoeft te houden, eigen plan, niks bespreken, doen en laten wat je wilt. Zo snel of langzaam gaan als je wilt, zo actief of rustig. Als ik met vrienden reis ga ik mij op gegeven moment ook aan van alles irriteren.
Ik zie weinig nadelen :+
Af en toe eenzaam, je zou bepaalde momenten willen delen. Eten is wat anders, en zo was ik eens alleen in Orlando. Is toch saai zo alleen in de rijen staan voor de achtbanen.

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''

Lagonda
Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 14:49

Ik zit ondertussen alweer 2 weken in Vietnam, nog 1 week te gaan :) hoewel ik alleen reis kom je veel mensen tegen! Stuk met een Engelse gereisd en straks stukje met Spaanse. Erg gezellig!

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''

Lagonda
Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:44

Nissima schreef:
Monster_tos, Lagonda, JewEmm, ik ben wel benieuwd hoe en waar jullie andere mensen tegenkomen. In hotels of op straat? En hoe kom je dan spontaan in gesprek?

Als ik op reis ben vind ik het meestal ook niet zo moeilijk om mensen te vinden maar nu ik hier woon kom ik echt niemand tegen, haha..


Eigenlijk overal :) scheelt dat in Vietnam weet je wie de buitenlanders zijn. Bijvoorbeeld in restaurants, treinen, bussen, tours, hostels. Iedereen was er super sociaal, lekker kletsen over reizen en het land. Helaas net weer aangekomen thuis na een super vakantie :D

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Athelas, Baredawn en 97 bezoekers