Alleen op vakantie!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

GerdaR
Berichten: 92
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: in de kop van drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 15:01

Ik ben ook al vaak alleen op vakantie geweest, eerste keer was inderdaad backpacken door Australiƫ en nieuw zeeland voor een jaar, daarna had ik er totaal geen moeite meer mee. Ben ook 2 keer met een groepsreis geweest rondtrekken in Schotland en IJsland, perfect. Daarna nog een single reis naar Kos met dagelijks catamaran zeilen, was ook erg leuk, alleen merkte ik wel dat de meeste mensen op die single reis echt op zoek waren naar een relatie en dat vond ik niet prettig. Laatste keer ben ik alleen voor 8 dagen naar Portugal geweest, lekker in een appartement aan zee. Veel relaxen en lezen op strandbedje bij de zee. Om de dag wat actiever, bijvoorbeeld fiets huren en de boel verkennen of een citytrip of gewoon een georganiseerde dag naar een bezienswaardigheid.
Met het eten vind ik het juist leuk om ergens op een terras te gaan zitten, lekker mensen kijken, drankje erbij en genieten van het eten. Vaak heb je dan ook wel aanspraak als je daar belang bij hebt. Ik ga meestal in het na seizoen dan heb je veel oudere mensen, die een praatje met je maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Hanneke184, Iselda, lientje80, moOby, Muggebeet, nathe, ryukapple, secricible en 72 bezoekers