Alleen op vakantie!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:51

Stoer TS, dapper om meteen 15 dagen te gaan maar je gaat je vast vermaken :j

Ik begin iets kleiner, ik ga volgende week een dagje alleen naar Parijs! 's ochtends met de thalys heen, en begin van de avond reis ik weer terug :) Als dat goed bevalt is het plan wel om vaker alleen op pad te gaan.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:57

Goof schreef:
Moet wel zeggen dat ik een 'echte' vakantie in het buitenland liever niet alleen doe. Niet omdat het eng is of ik niet zelfstandig genoeg ben, maar omdat ik mijn ervaringen en plezier graag met een ander beleef en deel.


Dat laatste is voor mij ook een belangrijk deel :j Om mooie momenten te kunnen delen en later nog eens gezamenlijk herinneringen op te halen vind ik wel echt bijdragen aan het plezier. Ik ga dus meestal wel met een klein groepje vrienden. (allemaal 28 en single)
Maar ik ben heel benieuwd hoe het in m'n eentje gaan bevallen, eerst maar eens een dag Parijs en dan een keer ergens een paar nachtjes :) Ik vind het namelijk in tegenstelling tot Goof toch ook wel spannend, dus ik bouw liever een beetje op :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:10

Bravura schreef:
Fitzroy schreef:
Dat is toch logisch? Vaak krijg je een tweepersoonskamer voor alleengebruik. Daar kunnen ze anders 2 betalende klanten in kwijt. Het zal toch gecompenseerd moeten worden.
Er moet toch iedere dag schoongemaakt worden bv en dan maakt het niet uit of er nu 1 of 2 personen zitten. Hooguit een handdoek minder in de was.


Watergebruik voor 1 persoon, eten en drinken voor 1 persoon....maar wel bijna dubbel betalen. Een hotel zal beslist ook 1 persoonskamers hebben maar dan nog is het een stuk duurder. Vind dat niet zo gewoon. Oneerlijk wel. Er zijn dan tig alleengaanden de dupe van flink hogere prijzen. Je bent haast verplicht er een reisgenootje bij te zoeken. Niet iedereen wil trouwens in een hostel oid zitten. Geef mij maar een 4* hotel aan het strand, all in. Ik vraag niet om een 2 persoonskamer maar zoek een all in vakantie voor 1 persoon voor een normale vergelijkbare prijs als bij 2 personen die pp betalen.


Ik heb via voordeeluitjes een lang weekend geboekt voor 1 persoon in een hotel, zonder eenspersoonstoeslag. Het is even zoeken maar ze zijn er echt, ook al inclusive :j


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 59 bezoekers