Alleen op vakantie!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Horsesandme
Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:09

Oe! Ik volg je topic even! Ik wil deze zomer ook op vakantie maar al mijn vriendinnen gaan met hun vriend of familie. En ik heb geen vriend dus blijf alleen achter.
Ik wilde misschien alleen naar Ibiza, fuerteventura of tenerife ofzo. Mijn moeder vind het heel dapper als ik het durf. Maar heb het idee dat andere het maar raar vinden als ik zeg dat ik dat idee heb haha.
Ik wil alleen niet zo lang. Ik denk 5 tot 7 dagen zoiets.
Even een paar daagjes niks... Lekker op het strand liggen met een tijdschrift of boek en zwemmen en zonnen. En misschien een tochtje maken met een catamaran of in Tenerife en dagje met een boot mee dolfijnen en walvissen spotten :D

Rákni 15-5-1999 -- 23-2-2012
Allerliefste, knapste, grappigste en schattigste paard ik zal je nooit vergeten! Je zal nu nooit meer pijn hebben daarboven op die prachtige weilanden!! Rust zacht....

Björn mijn nieuwe aanwinst! :)


Horsesandme
Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 17:35

MiReRe schreef:
Ook ik reis wel eens alleen.
Meerdere keren naar Spanje geweest.
Granada en Madrid bevielen enorm goed, was er op m'n gemak.
Barcelona 's avonds iets minder fijn om alleen te struinen, meer gespuis.
Fuerteventura was genieten in m'n eentje.
Helaas kreeg ik wel voedselvergiftiging en ben twee dagen totaal van de kaart geweest. Toen voelde ik me echt wel eenzaam en zielig in m'n uppie.

Deze zomer ga ik een weekje naar Kreta alleen. Er woont wel een vriendin dus ben voorzien van een paar contactmomenten. Dat is wel fijn.

Als ik alleen ga bouw ik altijd wel een paar contactmomenten in. Ergens gaan tango dansen, een zang masterclass volgen, ergens gaan paardrijden, naar een opera voorstelling of met een kennis afspreken die er toevallig woont.

M'n eigen plan trekken en niks overleggen vind ik heerlijk.
'S avonds alleen eten vind ik minder leuk.
Rekening houden met wat ik, als vrouw alleen, 's avonds wel en niet kan of durf te doen is jammer.

Maar ja, als ik wacht met reizen tot ik weer een relatie heb dan kom ik nergens meer denk ik.



Mag ik vragen waar je zat in fuerteventura? Welk hotel enzo? Hier wilde ik ook graag heen waarschijnlijk in mijn eentje. 5 daagjes ofzo.
Heerlijk van het strand genieten

Rákni 15-5-1999 -- 23-2-2012
Allerliefste, knapste, grappigste en schattigste paard ik zal je nooit vergeten! Je zal nu nooit meer pijn hebben daarboven op die prachtige weilanden!! Rust zacht....

Björn mijn nieuwe aanwinst! :)

Horsesandme
Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 00:18

MiReRe schreef:
Ja tuurlijk! Ik was in Corralejo via Tui in hotel Bristol Playa. Ik had een appartementje. Prima accommodatie met vriendelijk personeel, mooi uitzicht over zee op loopafstand van het centrum. Je kan er ook een fiets huren en het is vlakbij de bushalte. Met de bus kan je in een kwartiertje naar het echte mooie strand. Er zijn ook prachtige hotels aan dat strand, maar dat is dan weer vrij ver van de bewoonde wereld.
Ik ging paardrijden bij Finca Julie, Ierse mensen dus spreken prima Engels. Ze komen je tegen meerprijs ook ophalen van je hotel.
In Fuerteventura kan je je sowieso heel goed redden zonder Spaans. Al vind ik het zelf juist leuk om wel m'n Spaans te oefenen.
je moet in Corralejo alleen niet gaan eten bij de Banabar, want daar ben ik dus ziek van geworden.


Dat klinkt allemaal wel heel leuk!! Lijkt mij ook zeker leuk een dagje te gaan paardrijden.
Ik kan geen woord Spaans haha dus zal mij in het engels moeten redden maar in de meeste landen lukt het mij ook wel!
ik denk wel dat ik een hotel wil en dan all in. Want koken in een vreemde land met vreemde ingrediënten lukt mij niet en ik zie het ook niet zitten alleen in een restaurant te zitten. Dus dan eet ik liever in het hotel haha.
Maar als de bussen daar goed zijn kan ik zo met een bus naar het stadje natuurlijk.
Word door dit topic wel steeds gemotiveerder het door te zetten om in mijn eentje een paar daagjes naar de zon te vertrekken :)

Rákni 15-5-1999 -- 23-2-2012
Allerliefste, knapste, grappigste en schattigste paard ik zal je nooit vergeten! Je zal nu nooit meer pijn hebben daarboven op die prachtige weilanden!! Rust zacht....

Björn mijn nieuwe aanwinst! :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, HuyanaJoy en 57 bezoekers