Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 07:38

Ik had het over militante Koerden, omdat dit zo werd genoemd in het volgende artikel:

http://www.ad.nl/buitenland/militante-k ... ~a4b43836/

Heb het niet over de Koerden in het algemeen gehad hè, maar eerlijk gezegd weet ik niet precies wat voor groepen er allemaal in Turkije wonen! Ik weet alleen dat ik het altijd een super fijn land vond om naar toe te gaan op vakantie en ik hoop dat de boel tot rust gaat komen daar. Ik zou geen ander land weten wat zich in alle opzichten met Turkije kan meten.


Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:19

Ik heb ook 25 euro betaald, heb ook geen creditcard.

Het is heerlijk hier!! Lekker warm en het hotel is niet zo massaal, top! Hebben ook een super kamer, met jacuzzi waardoor het balkon mega groot is! Kunnen ook zonnen op het balkon want daar staan ook bedjes. Bevalt tot dusver heel goed. Al blijf ik Liberty Lara wat eten betreft echt de beste vinden van alle hotels die ik in Turkije heb gehad. Maar de vakantie draait niet alleen om eten toch? :P


Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 15:39

Lara zelf is niet veel, maar als je wilt shoppen zit je natuurlijk zo in Antalya!

Side star resort weet ik niet, star beach wel! Daar heb ik een rot ervaring gehad, maar misschien heb ik toen pech gehad haha. Ik heb overigens 1 nacht in star resort geslapen en de kamer was mooi en ruim!

Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 14:06

Aaah jaloers! Fijne vakantie! Ik ben inmiddels alweer twee weken thuis helaas! Het was heel warm, 45 graden en de laatste dag was het 52 graden haha. Dat was vrij extreem en heb ik nog nooit gehad in Juni.

Ik zou zo weer terug gaan, ondanks de aanslag in Instanbul. Het voelde zo veilig in het resort en op de luchthaven, dat ik mezelf niet ga pesten in een ander land :P.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Floortje_NL, Keizerinnnn, mvdende, petraaken en 79 bezoekers