Het grote backpacktopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jolandaa_
Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:26

Ik kom mezelf hier ook melden. 4 jaar geleden met 2 vriendinnen een droom gehad waarvan zij die verwezenlijkt hebben en ik een relatie kreeg :') inmiddels dat achter de rug en heb ik nog steeds die droom. Ik lijk momenteel een verliefde puber.
In maart 2018 wil ik naar Australiƫ. Momenteel eerst focus op afstuderen. Maar fantaseren is altijd leuk. Wat ik exact wil weet ik nog niet. Alleen reizen of ook werken en hoe lang. Nu nog even dromen en uitzoeken wat ik wil zien voordat ik iets bevestig



Jolandaa_
Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 18:25

Oei dat is ook een risico. Dat geld is niet bedoeld voor reizen maar voor je studie. Je betaald dik en dubbel terug. :=

Jolandaa_
Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 22:56

Heel veel plezier!

Jolandaa_
Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 14:02

Wat is het stil hier :=

Ik heb met een vriendin vorige week tickets geboekt. We vliegen 4 maart naar Dubai, hier blijven we 2 nachten.dan vliegen we via Singapore naar Sidney . Dan per camper verder.

Deze week wat verder uitdiepen. Na een maand gaat zij naar huis en ik blijf nog.

Jolandaa_
Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:09

Ik ga 2 maanden. 1 maand alleen en een maand met een vriendin.

We willen ook met de camper rond. Vanaf Sydney naar Canberra, naar Melbourne via de great ocean road naar Adelaide, Dan naar Alice Springs en hier een tour naar Uluru. (hier camper achter laten.
Dan vliegen naar Cairns en nog Brisbane.

In Brisbane zit dat mijn nichtje, die ik wil zien. En dan vertrekt mijn vriendin naar huis. Ik wil dan nog Darwin mee pakken en de westkust. In ieder geval met walvishaaien duiken. En dan ook naar huis :)

We hebben nu alleen voor sydney maar een dag staan. Dus dat word proppen of 't programma even aanpassen denk ik.

Jolandaa_
Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 15:54

Hier ook werken. Ik betaal alles zel. Auto, verzekering, kleding etc. Werk al eventjes en gespaard. Nu deeltijdstudie ghad die werk betaalde dus ook weer gespaard. Toen ik voltijds student was kon ik ook minder sparen. Maar ik had meer kunnen sparen. Vond setjes toen belangrijk := nu flink sparen. 1/3 is sparen 2/3 voor uitjes, uit eten, kleding etc.

Ik heb de luxe geen kostgeld hoeven te betalen thuis. En destijds was een studiefinanciering een gift bij diploma. Had veel studiefinanciering omdat mijn ouders dat niet konden opbrengen. Ben 26 jaar overigs


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y en 129 bezoekers