Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 15:17

Heerlijk dit topic. . Ik krijg al helemaal zin in de vakantie. Wij zijn ook echte kampeerders. Maar na het tent debacle van vorig jaar ( onze goede dure tent uitgeleend, en die was blijkbaar nat ingepakt.. Dus bij de eerste bui regende het binnen ) gaan we dit jaar voor glamping. We hebben een poepie chique tent met echte bedden gehuurd. . Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Julius <3


Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 15:19

vuurneon schreef:
Ik twijfel om te kamperen dit jaar, kleine man is elke ochtend zo vroeg wakker dat ik het echt geen hol aan vind om om 6 uur al op te zijn op de camping :')
(Buren zullen er geen last van hebben, hij huilt in de ochtend niet maar speelt gewoon met zijn slaapzak :+ en 'kletst')



Met onze kleuter ging het ook prima als ini mini. . En je bent niet de enige met een kleintje. . Moet vast goed komen.

Julius <3

Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:38

Ik ben echt fan van Coleman tenten. Goede kwaliteit. Makkelijk op te zetten, veel ruimte en gewoon goed nagedacht over de modellen.. wij gebruikten met 2 personen de weathermaster xl. Ook een 8 persoons tent.. ideaal. Lekker veel ruimte. . Vooral als het weer eens wat minder is erg fijn

Julius <3

Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:43

Gewoon lekker dicht bij elkaar liggen. :D

Julius <3

Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 20:32

Ik neem geen eten mee.. Ja voor onderweg. Maar verder niet. Ik vind het juist leuk om elders boodschappen te halen. Probeer dan wel supermarkten te vermijden. . Lekkere Franse kruideniertjes bakkertjes en slagers.

In de tent die we huren zitten 2 pitten maar neem onze eigen camping keuken mee met 2 pitten.. vind 2 pitjes geen doen.

Julius <3

Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 07:49

Wij hebben besloten op zoek te gaan naar een vouwwagen. Tent is leuk. Maar aan vervanging toe.. en ben het op de grond slapen echt wel beu.. en een caravan. . Dat vind ik dan ook weer niks.. en die kan ik zelf niet kwijt. . Een vouwwagen past hier makkelijk in de schuur. .
Voor deze vakantie heb ik al een ingerichte tent gehuurd.. super. Maar heel erg duur..

Dus de zoektocht begint.

Julius <3

Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 14:03

ikke schreef:
8nnemiek schreef:


Wij doen het omgekeerd: wij zeulen een halve kofferbak vol eten mee terug naar NL :D



Zo herkenbaar. :D

Julius <3

Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:52

Ik heb ook zo'n pop up ding voor festivals en zo. Maar geen quechua maar een nomad tentation (love the name ) en dat is een heel stuk degelijker dan zo'n goedkoopte. . Gaat al zeker 8 jaar mee incl flinke stormen. Niks is zo balen als snachts wakker worden in een natte tent

Julius <3

Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 22:15

Ik ben er echt heel tevreden over. . ZoU er zo weer een kopen.. (wat dus niet nodig is omdat deze zo lang mee gaat :D

Julius <3

Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 08:08

Wij kamperen met de vouwwagen. Nou ja.. normaal dan. Ik ben er echt fan van. Het tent gevoel maar toch redelijk comfortabel.
Wij hebben een oudje. Een trigano chantilly. Maar die was nog maar 3x gebruikt toen we hem kochten. Hij is nog super netjes. Met zijn 2en staat hij met een half uurtje op.

Dit jaar hebben we een glamping lodge gehuurd. Met sanitair. Ben heel benieuwd.

Onze klapkar mag dan wel mee naar down therabbit hole.. als luxe festival tent

Julius <3

Olikea
Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 22:12

Vanaf 1 juli dus niet meer.. mag je ook nog maar 80 geloof ik. Dat was voor ons de reden om niet met de klapkar te gaan dit jaar.

Julius <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carmen1987 en 134 bezoekers