London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:57

_Nadia_ schreef:
Nee dat mag niet want dat is vloeibaar door t vocht wat er in zit.


Ohja tuurlijk. Dus als er geen vocht in zou zitten zou het mogen? Broodjes ofzo mag wel?

Good things come to those who wait. Be patient


_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:09

Zijn er anderen die dit ook kunnen bevestigen voor mij? Want ik weet nu dus echt niet meer wat wel en wat niet mee mag...

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:34

Als ik het zelf al had gevonden had ik het niet gevraagd. Ik heb de site van Ryanair doorgekeken en het gewoon niet gevonden. Toen ging ik het dus via de live chat vragen en die zei dat ik helemaal niks qua eten mee mocht nemen en hier wordt weer gezegd van wel....dus dan is het logisch dat ik het niet meer weet.
Die link hierboven maakt mij ook niet duidelijk of het dus is toegestaan om het in mijn handbagage te hebben of dat ze bedoelen dat ik eten wat ik daar koop mee mag nemen...

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:56

Ja maar weggegooid eten is dus ook weggegooid geld en dat wil ik liever niet. Vandaar dat ik aan het oriënteren ben wat wel mee mag.

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 19:11

Oké laat maar. Ik word niet begrepen.

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 09:52

Nee het gaat erom dat we het low budget houden en Londen vrij duur is. Dus dacht als we gewoon klein beetje mee kunnen nemen dan scheelt dat al iets. Tuurlijk genieten we daar ook gewoon van het eten en drinken.

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 12:19

Oké thnx :)

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:17

Ik heb afgelopen vrijdag mijn enkel gebroken en de banden gescheurd en word als het goed is volgende week woensdag geopereerd. Het is nu dus nog maar de vraag of ik naar Londen kan op 7 mei. Ik wil wel echt onwijs graag. Dan maar op krukken en een miljoen rustpauzes op een dag.

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 18:52

Heeft iemand ervaring met naar Londen gaan in een rolstoel? Ik word volgende week woensdag geopereerd aan mijn enkel en ga dus als het goed is nog steeds mijn been niet mogen belasten als we naar Londen gaan. Zit er dus aan te denken een rolstoel te huren en die mee te nemen. Ik kan kleine stukken best lopen op krukken en kan ook prima als het moet even een trap opkomen oid. maar voor de rest is een rolstoel toch wel makkelijker.

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:00

_Nadia_ schreef:
Een hele hoop tube stations zijn niet rolstoel toegankelijk, een gedeelte ook wel, maar het meerendeel is drama (hier dan geen rolstoel maar een grote zware dubbele kinderwagen dus een lift is noodzakelijk)
Bussen zijn wel allemaal toegankelijk.


Aha oke. Ja het scheelt dat ik dus wel iets kan lopen (ten minste, daar ga ik vanuit) en de rolstoel kunnen we wel even opvouwen om ergens in te komen denk ik?

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:07

_Nadia_ schreef:
Ja, maar je moet wel iemand hebben die hem trappen op kan tillen, want anders sta je nog. Tubes zelf zijn wel gewoon toegankelijk (al dan niet met mega gap, maar okay) je moet alleen op t perron zien te komen.


Ja ik ga samen met een vriendin en die is wel zo lief om dat soms voor mij te tillen. En de meeste bezienswaardigheden, hoe zijn die te bereiken dan?

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:17

_Nadia_ schreef:
Hou er rekening mee dat een rolstoel vrij zwaar is en het niet om enkele treetjes gaat maar soms om vrij lange trappen, en vaak wel meer dan 1. Als je gaat zou ik proberen zoveel mogelijk de bus te gebruiken, duurt wel langer, maar is een stuk vriendelijker voor de rug van je vriendin.
Qua bezienswaardigheden is het enige wat ik tegen gekomen ben dat lastig te doen was de Buckingham palace state room tour, maargoed die is toch niet open op dit moment. De meeste publieke gebouwen zijn goed te doen, soms 1 of 2 treetjes om binnen te komen. De meeste winkels zijn of gelijkvloers of hebben wel een lift.


Oke super, bedankt! Het is nog even kijken hoe de operatie volgende week verloopt en tot waar ik in het gips kom. Stel ik zit tot mijn lies in het gips dan gaat het niet door, dan vind ik het echt teveel moeite.

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 10:38

Wat leuk dat je geboekt hebt! Je zit er met mijn verjaardag zo te zien.

Als ik niet tot mijn lies in het gips zit ga ik wel gewoon. We hebben geen annuleringsverzekering.
Of ik moet me echt heel slecht voelen maar daar ga ik niet vanuit.

Is alleen maar een goede reden om weer een keer terug te gaan als ik wel weer goed te been ben

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 11:55

Mijn vriendin vind het geen probleem en het is best wat weggegooid geld dus als het maar even kan gaan we wel gewoon.

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 17:12

We reizen met het vliegtuig en de trein, dat komt wel goed dus. We hebben een kamer via airbnb. Stel dat die kamer boven zou zijn kom ik ook die trap wel op, kom ik hier thuis nu ook gewoon. Voor kleine stukken kan ik gewoon met krukken. En dat we er langer over doen om ergens te komen maakt me niet uit, zoveel geduld heb ik ook wel weer. En we hebben er 4 dagen dus voldoende tijd. Komt echt wel goed!

Good things come to those who wait. Be patient


_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:11

Des te meer reden hebben we om nog een keer terug te komen :P

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:59

Zo wij zijn weer terug van 4 dagen Londen. Onwijs heerlijk weer gehad! Met de rolstoel ging ook prima! Ik was hem uiteindelijk zelf zat omdat ik er natuurlijk de hele dag in zat en last kreeg van me rug maar qua rijden enzo ging het prima! Ook gewoon ermee in de metro gegaan enzo, ik hups die trappen wel op en af, kreeg ik nog even een workout haha. Ben blij dat we gewoon gegaan zijn ondanks die stoel. Kamertje via airbnb was ook echt heel erg fijn!

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 21:22

Ah ja het is natuurlijk lastiger dan wanneer je gewoon kunt lopen. We hebben een keer een ongelukje gehad bij een toch iets hoger stoepje en we moesten goed opletten op gaten in de weg. En nouja je moet natuurlijk wel iemand mee hebben die het niet erg vind om te duwen en de stoel bij trappen te tillen, vond mijn vriendin gelukkig totaal niet erg.
En het heeft ook echt zeker voordelen! Zo zaten we eersterangs aan de weg bij de wisseling van de wacht bij Buckingham Palace. En de Londenaren zijn echt onwijs behulpzaam, continu vragen of ze moeten helpen en elke keer in dat heerlijke accent: are you allright love? Die love de hele tijd haha, heerlijk!

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 22:50

Ook op het vliegveld hadden we er trouwens ook voordeel aan, je wordt bijna overal voor gelaten haha, super chill.

Good things come to those who wait. Be patient


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers