Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nassie
Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 12:37

Leuk topic! <3
Ik krijg gelijk zin om te gaan kamperen, over vier weken mag ik weer en van de zomer weer drie weken.

Mag ik mij hier ook melden :D ?

Wij trekken precies hetzelfde als Lieke rond, heerlijk die vrijheid.
[ img ]
Laatst bijgewerkt door Nassie op 11-04-16 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Selectief beschikbaar


Nassie
Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 12:49

Ik ben vorig jaar al op jacht geweest naar iets anders, maar tot op heden nog niets gevonden :n
We liggen nu op z'n dun matras wat bij de tent hoort, daaronder hebben we z'n schuimmatras gedaan. Dat maakt het iets steviger.

Vorig jaar wel de hoes van de tent vervangen. Dat was hard nodig.
Wat voor auto rijden jullie Lieke?

Selectief beschikbaar

Nassie
Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 13:22

xXLiekeXx schreef:
Ik zie net dat er hier matrasjes worden aangeboden: http://www.trekk-4x4.be/62-tent-accesso ... zi-awn?p=4
Dit is wel voor de tent die wij erop hebben liggen, maar wellicht past het ook bij jullie? Is volgens mij wel het standaard dunne matrasje. Website geeft alleen erg weinig informatie.


Ik heb zelf een Toyota Landcruiser LJ70 en mijn vriend een Suzuki Samurai. Het is altijd een gevecht met welke auto we gaan :+ http://4.bp.blogspot.com/--hmuK_WLKmg/V ... Suzuki.JPG


Vind de matrasjes zo duur. Moet niet teveel kosten :+ ha ha.
Haha gaaf dat jullie beiden in een stoere auto rijden. Gaan jullie ook offroad?

Wij zoeken onze vakanties daar echt op uit, lekker van de paden af de natuur in. Aankomend jaar willen we naar de pyrenees gaan in Frankrijk en Spanje. Afgelopen jaar wilde we naar Noorwegen, maar toch kochten we een huis.

Selectief beschikbaar

Nassie
Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 14:04

Liesje1611 schreef:
Ik volg ook even! :D
Ga deze zomer met mijn vriend 2/2.5 week kamperen in Kroatiƫ. Doodspannend want ik heb nog nooit gekampeerd en ik heb geen idee hoe het 'werkt' _O-. Hij heeft het vroeger wel eens gedaan.
Nu hebben wij allebei niet zo'n beste rug, dus dan kun je beter op matjes liggen dan op luchtbedden, denk ik? En hoe doe je dat met koken? Moet je dan een gaspitje meenemen? En heb je daar wel stroom op die campings? En hoe doe je dat met producten die gekoeld moeten blijven, neem je ook daadwerkelijk een koelkast mee of..?

Help, ik ben een kampeerdummie. :')


Wij hebben alles in de auto mee.
Ik had ook niet zo'n beste rug, maar een luchtbed nooit last van gehad. Zolang die maar hard was opgepompt.
Wij hebben een campingkoelkast, die kan op stroom en op gas. Ook hebben we een eigen kookstelletje op benzine, die het altijd doet, mits je hem niet voorziet van benzine :')

Ook hebben wij een douche mee voor eventueel wild kamperen, ik vind het fijn om mezelf elke dag te wassen. Dat is zo'n waterzak die je boven op de auto legt en door de zon verwarmd. Er zit ook een slang + doucheknop aan dat je je naast de auto kunt wassen.
In de auto hebben we een jerrycan met water en daaraan een kraantje bevestigd, zodat je lekker je handen kan wassen waar je ook bent. Heel fijn met terrein rijden, vaak heb je blubber handen.

Het enige wat ik elk jaar weer vergeet zijn theedoeken :')

Selectief beschikbaar


Nassie
Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 14:11

Ja werkt prima. Hier gaan we jaarlijks met een grote groep met hemelvaart naar een groot terrein, om terrein te rijden. Dan hebben de meeste zo'n douche bij zich (wel met douche tent erom heen).

Maar je moet wel geluk hebben dat er zon is ha ha.

Selectief beschikbaar

Nassie
Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 14:15

Helaas kan ik niet tegen droogshampoo en die wasbare washandjes ook niet :')
Noodgedwongen puur natuur :P

Selectief beschikbaar

Nassie
Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:10

Yes!
Wij gaan morgen weer kamperen in onze daktent. Heb er helemaal zin in.
Speelauto gaat ook mee, lekker modderen in de bossen. In de avond een kampvuur en bbq :):)

Wie gaat er ook al lekker kamperen?

Selectief beschikbaar

Nassie
Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 12:02

benangelique schreef:
Zwaai! Wij zijn in ons hotel in limoges. Morgen laatste stukje naar le bez en dan in ruim 30 graden voor het eerst de tent opzetten :+


En is het gelukt in de hitte? {:}

Wij hebben vorige week onze daktent verkocht, die heeft plaats gemaakt voor een nieuwe. Ik kan niet wachten om op vakantie te gaan, zeker nu het zulk lekker weer is. Moet alleen nog 5 weken wachten.

[ img ]

Selectief beschikbaar

Nassie
Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 10:04

8nnemiek schreef:
Wat leuk, met zo veel honden op vakantie!
Pfoe, huisje aan een meer.. ik ken wel een paar leuke kampeerplekjes hier in Limburg, maar geen huisjes, en dus ook niets in duitsland of friesland.

Hier is vandaag het zonnepaneel aangekomen *\o/* Ik ben benieuwd of die het voor elkaar krijgt om de accu genoeg bij te vullen tijdens de reis!
En verder nog een echoapparaat en nog wat spul voor motoronderhoud binnen.. En een hoop eten in voorraad gehaald.. Dus de komende weekenden zijn wij nog volop aan het klussen en inruimen, en over een maand vertrekken we :D


Wat leuk!
Hier van de week ook de zonnepaneel binnengekregen en vriendlief heeft hem al op zijn dak bevestigd.
Als het goed is moet het genoeg stroom afgeven om de koelkast draaiende te houden als de auto stil staat :j

Ben zeer benieuwd of het werk.

Selectief beschikbaar

Nassie
Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 09:01

Kijk nou wat een snoepig setje van de Action, maar 9,95 euro. Kon hem niet laten staan om uit te proberen :):)
[ img ]

[ img ]

Selectief beschikbaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fleur_Laura, Gaby, Siebel, xPabloBokt en 75 bezoekers