Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Silenna
Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 13:52

Ik volg ook even! :D
Ga deze zomer met mijn vriend 2/2.5 week kamperen in Kroatië. Doodspannend want ik heb nog nooit gekampeerd en ik heb geen idee hoe het 'werkt' _O-. Hij heeft het vroeger wel eens gedaan.
Nu hebben wij allebei niet zo'n beste rug, dus dan kun je beter op matjes liggen dan op luchtbedden, denk ik? En hoe doe je dat met koken? Moet je dan een gaspitje meenemen? En heb je daar wel stroom op die campings? En hoe doe je dat met producten die gekoeld moeten blijven, neem je ook daadwerkelijk een koelkast mee of..?

Help, ik ben een kampeerdummie. :')


Silenna
Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 13:55

Hi allemaal, wij gaan over een week of 3 voor het eerst kamperen in Spanje met tent, en ik ben volledig verdwaald in de wereld van de grondzeilen :') Zoiets als hieronder lijkt ons wel heel prettig (die zwarte plastic zeilen niet zo), met gaatjes waardoor eventuele regen weg kan lopen, en zacht voor de voetjes:

https://www.decathlon.nl/p/ademend-gron ... N5EALw_wcB

Hij is wel te klein, dus we zouden er dan 2 moeten gebruiken en die deels laten overlappen. Is dit handig? Of kunnen we beter iets anders gebruiken?

Silenna
Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 15:12


Silenna
Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 15:38

Ahh super, enorm bedankt voor de info! Ik dacht dat die wegwerpzeilen niet aangeraden werden omdat daar juist water op kon komen te staan waardoor je tent alsnog nat wordt? :o
Of moet je dan het grondzeil niet onder je tent laten uitsteken o.i.d?
Sorry, echt enorme kampeernoobs hier :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Azmay, boyca, Jacquelinee_, Shetloveerrr en 72 bezoekers