Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 13:23

Oh leuk dit topic! Hier ook een fan van kamperen. :D Iedere zomer met mijn moeder, broertje (en eerst ook broer) en de honden alles in de auto proppen en maar gaan! Meerdere malen in Frankrijk, België, Tsjechië. Eenmalig in Italië en Spanje. De bergen trekken ons wel het meeste.

Afgelopen zomer voor het eerst alleen gegaan met mijn ex, liftend naar Tsjechië. Met een lekke tent. :')
Wisten we van te voren natuurlijk niet, hij beweerde een goede tent (achum, festivaltent uit de prehistorie die vele gevaren heeft overleefd) te hebben. Terwijl ik nog aanbood het lichtgewicht tentje van mijn broer te lenen, maar nee, eigenwijs dat hij was was deze tent prima en helemaal niet zwaar! En ook nog eens zonder grondzeil.
Toen zaten we op een gegeven moment op een soort gratis kampeerveld en brak de hel natuurlijk los. Algauw voelde we een gigantische plas water onder ons ontstaan en ook in de tent. Als een malle het gat dichtgeplakt, maar ook alle naden bleken te lekken. Dus wij alles inpakken, met de backpacks het veld afrennen naar een onderdakje bij een kanoverhuur. Daar zijn we gaan koken en hebben we de storm afgewacht.
Uiteindelijk hebben we met alle vuilniszakken die we bij ons hadden (aanrader!) en ductape (nog grotere aanrader!) alle naden afgeplakt. :=
Uiteindelijk wou mijn ex ook nog de tent meenemen, want ja hij was wel van zijn broer en wie weet wou die hem nog terug! :+

Dat was echt rampzalig, maar voor een eerste backpack onderneming is eigenlijk alles nog heel goed gegaan.

•••

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie