Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loeloemoekie
Berichten: 363
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 16:28

Hier een beginnend kampeerder, vorig jaar hebben mijn vriend en ik een roadtrip gemaakt door Zweden. Beide nog nooit gekampeerd, maar het was voor Zweden de beste (en goedkoopste) manier van overnachten.

Ik raad je aan om een elektrische vliegenmepper mee te nemen, en een felle zaklamp.
zodra wij de tent dicht deden waren we een kwartier bezig om ons kleine tentje ( zo'n 1 2 3 tent, alleen een slaapgedeelte, geen voortent etc. ) mug-vrij te maken.

Verder had ik veel aan wegwerp vaatdoekjes en grote en kleine pedaalemmerzakjes :)

En idd even een weekend proefkamperen helpt je om te kijken wat je precies nodig hebt!

Tammie <3 280308


loeloemoekie
Berichten: 363
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:37

Kampeerders van bokt!

Ik heb een vraagje... Mijn vriend en ik willen deze zomer waarschijnlijk een rondreis door Italiƫ gaan trekken ( tot Rome en terug ). We houden er niet van om campings van te voren boeken, maar is dit haalbaar in het hoogseizoen in Italie ( vanaf 25 juli tot en met 12 augustus ). Hebben jullie ervaringen?

Tammie <3 280308

loeloemoekie
Berichten: 363
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:14

SdaphneS schreef:
Italie is wel lastig om last minute nog een camping te vinden.
Maar wij hebben het ook altijd op de bonnefooi gedaan, gewoon veel verschillende campings kiezen en dan maar kijken of ze plek hebben.
Enige keer dat het dramatisch was, was bij het gardameer. Vijf uur aan het zoeken geweest. Uiteindelijk na veel please en smeken mochten we ergens een nachtje staan. Door gesprekken met campinggasten (negatief over camping) daar besloten niet op die camping te blijven, maar naar onze nummer 1 camping te gaan de volgende ochtend en daar waren die ochtend heel vele kampeerders vertrokken en was er weer volop plek en we hebben een prachtige vakantie gehad.
Super plek gehad voor twee weken! :D



Dankje! Jou/jullie advies is dus om wel een beetje een idee te hebben wat het aanbod is in de regio?

Tammie <3 280308


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dewii, Laura82 en 59 bezoekers