Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 16:24

Kamperen, heerlijk! Maar al aantal jaren niet in tent geweest omdat m'n vriend geen kampeerder is (vorig jaar wel met camper rondreis gemaakt)

Wat ik zelf altijd heel handig vond zijn van die wegwerp glorix doekjes. Heel handig als je voor nr 2 naar de wc moet en de wc is niet schoon (genoeg) :+


miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:12

Wij waren in zuid Afrika afgelopen jaar. Was wel blij dat we in een camper zaten en we een wc aan boord hadden. Dat was 's avonds en onderweg wel heel fijn! Maar eigenlijk overal prima toiletgebouwen gehad. Soms wel douchen achter een gordijn maar dat was wel ok.

miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:56

Ik heb een prachtige tent waar ook nog een giga luifel voor kan, maar heb de luifel toen thuis gelaten, wat een gedoe om op te zetten en de zijkant kan ook als luifeltje dienen. Heb m toen totaal niet gemist.

Heb een tunneltent van de vrijbuiter, met vast grondzeil en voor 4 personen slaapruimte. Maar denk dat ik hem maar eens op marktplaats ga zetten binnenkort, want ik vrees dat t hem niet meer gaat worden om hem ooit op te zetten. 1 Zomer gebruikt, beetje jammer :+

Dit is hem:
https://goo.gl/photos/3Da2cUBXpdpZfeAR8

miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 15:21

karuna schreef:
Heeft die ingang aan de zijkant of de voorkant? En hoe groot is de maat binnen en buiten?


http://www.vrijbuiter.nl/tenten/tunnelt ... or-cherry/
Denk dat dit hem is.
Hij heeft 3 ingangen. Beide zijkanten kunnen open de de voorkant ook. Aan de voorkant kan dan ook nog een luifel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981 en 65 bezoekers