Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BlueStar
Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 14:16

Wij zelf hebben o.a.deze dingetjes mee
*Van roodsteen een binnenpot meenemen, deze kan je zetten op je gasbrander/fornuis deze wordt heet gas uit en het potje dient dan als kacheltje.
*2 voorruitbeschermers van een auto, deze leggen wij onder de luchtbedden waardoor er minder kou optrekt.
*oude pillen potjes ideaal voor kruiden, lucifers of wat voor klein spul dan ook.
* met meerdere personen? Dan op de wasknijper de naam schrijven, geen gedoe welke handdoek of washandje van wie is.
* zoek eens op 1 pan gerechten macaroni is er 1 die je zo kan maken.
* stapelbakken met zo voorklep (ikea) handig omdat je nog veel kan pakken zonder gedoe.
*broodplankjes, voor snijden van spullen maar ook als broodbordje te gebruiken
* wij hebben een kleine deurmat mee om natte schoenen op neer te zetten binnen de tent.
ik heb vast nog wel meer tips maar weet niet precies wat je zoekt.

Jouw eigen weg, vind je niet in een routeplanner.


BlueStar
Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 15:27

wat ik zelf nog zou meenemen
afwasmiddel en allesreiniger
tyraps
auto oranje hesjes ik weet niet of het verplicht is in de landen waar je komt/bent?
tekenkaart of tang (mits niet en ehbo setjes)
papieren zakdoekjes (keukenrol gaat anders erg hard :P)
afwasborstel (of gebruik je het sponsje?)
kruiden en spatels voor het eten
koelelementen

Jouw eigen weg, vind je niet in een routeplanner.

BlueStar
Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 22:33

Als je tent hoog genoeg is ga dan voor een dubbellaag airobed. Dit gaat alleen in de kleinere tenten niet lukken. Wij hebben daarom ook maar een tent gezocht waar je normaal in kan staan.

Esther_ schreef:
Ik vind kamperen geweldig, maar de laatste jaren niet meer gedaan ivm slecht slapen op een luchtbed. Maar het blijft kriebelen. Iemand een tip voor een goed bed in de tent?

Nog een vakantietip, maak van katoen of oude handdoeken een waszak. Hier kan de vuile was in. Ik vind het in vuilniszakken altijd zo stinken.

Jouw eigen weg, vind je niet in een routeplanner.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Babsiej, Black_Moon, darkangel23, DotBot, Earth, friezenfan2, GrapeshotBot, Lestria, lucifertje, Mariett, mvdende, reina en 70 bezoekers