Ervaringen escape room?

Moderators: Ods, NadjaNadja, MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 14:39

Cynn schreef:
Fleur_Laura schreef:
Ik heb er nu zes gedaan (waarvan de twee kamers in Bunschoten) en vind verreweg die in bunschoten het leukst! Alles wat je daarna aan escape rooms doet is eigenlijk maar saai en amateuristisch. Heb afgelopen week Xitroom in Eindhoven gedaan, maar dat was gewoon een lachertje zo makkelijk en totaal niet creatief.

Als je een hele moeilijke zoekt dan moet je het laboratorium in Almere proberen :') De eerste die daar uitkomt krijgt de volgende Escape gratis (nu 3 kamers).

Laboratorium?? O:)

Ik gaat eens even wat oude studiegenootjes opzoeken denk ik _O-
Zou toch idioot zijn als een stel laboratoriummensen dat niet opgelost krijgen :')

Ik ben een god, een heuse pipetteergod _O-

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 14:56

Cynn schreef:
Heel veel mensen vinden 'de competitie' inderdaad geweldig en voelen zich echt dom als we aan het einde laten zien wat ze hebben gemist.. En ja een groep verpleegkundigen, hoogopgeleide artsen, mensen van de bloedbank.. Kwamen er allemaal niet uit _O-
En makkelijker gaan we hem niet maken, de andere kamers hebben tenslotte wel weer andere niveaus. Deze is voor de die-hards :))

Niet banketstaaf bedoeld, maar hoogopgeleide mensen kijken vaak over de simpelste dingen heen :')
Maar wauw, dan moet ie wel lastig zijn ja :j

Ik ga eens kijken of er mensen interesse hebben :j

Ik ben een god, een heuse pipetteergod _O-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie