Ervaringen escape room?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleur_Laura
Berichten: 4363
Geregistreerd: 28-07-06
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 13:55

Ik heb er nu zes gedaan (waarvan de twee kamers in Bunschoten) en vind verreweg die in bunschoten het leukst! Alles wat je daarna aan escape rooms doet is eigenlijk maar saai en amateuristisch. Heb afgelopen week Xitroom in Eindhoven gedaan, maar dat was gewoon een lachertje zo makkelijk en totaal niet creatief.

♥ ♥ღ


Fleur_Laura
Berichten: 4363
Geregistreerd: 28-07-06
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 14:20

sans6 schreef:
Fleur_Laura schreef:
Ik heb er nu zes gedaan (waarvan de twee kamers in Bunschoten) en vind verreweg die in bunschoten het leukst! Alles wat je daarna aan escape rooms doet is eigenlijk maar saai en amateuristisch. Heb afgelopen week Xitroom in Eindhoven gedaan, maar dat was gewoon een lachertje zo makkelijk en totaal niet creatief.

Je weet dat er 290 kamers in NL zijn? Die zijn echt niet allemaal slecht hoor, ook niet vgl met Bunschoten

Zo bedoelde ik het niet helemaal. Natuurlijk heb ik ze niet allemaal gedaan, maar van de andere die ik heb gedaan is geen enkele ook maar in de buurt gekomen bij die in Bunschoten.
Die is gewoon zo goed opgezet. Dat zullen vast andere in Nederland ook zijn, die ben ik echter nog niet tegen gekomen.

♥ ♥ღ


Fleur_Laura
Berichten: 4363
Geregistreerd: 28-07-06
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 14:40

Cynn schreef:
Fleur_Laura schreef:
Ik heb er nu zes gedaan (waarvan de twee kamers in Bunschoten) en vind verreweg die in bunschoten het leukst! Alles wat je daarna aan escape rooms doet is eigenlijk maar saai en amateuristisch. Heb afgelopen week Xitroom in Eindhoven gedaan, maar dat was gewoon een lachertje zo makkelijk en totaal niet creatief.


Als je een hele moeilijke zoekt dan moet je het laboratorium in Almere proberen :') De eerste die daar uitkomt krijgt de volgende Escape gratis (nu 3 kamers).

Hahaha dat is wel heel erg! Lijkt mij dat ze hem dan té moeilijk hebben gemaakt. Al denk ik wel dat veel teams het misschien wel als een extra grote uitdaging zien.

♥ ♥ღ


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 167 bezoekers