London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nottinghill
Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 22:19

Hoi! Ik ga deze zaterdag weer naar Londen, zo'n bustripje van slangenreizen. Vorig jaar februari ook gedaan en het beviel best. Zit me wel zorgen te maken over terroristische dreigingen. :') Zeker omdat het zo'n grote stad is.


Nottinghill
Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 22:43

Ja, Londen is toch wel een zeker doelwit en zeker nu die aanslag op Parijs zo vers is en er nu ook iets aan de hand is in Hannover, blijf ik eigenlijk liever thuis.
Zeker omdat ik alleen maar op openbare plekken kom en Londen is nou niet echt de meest rustige stad op zaterdag.

Nottinghill
Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 23:10

Ja mijn vriend is nogal nuchter, dus waarschijnlijk ga ik ook gewoon. Ik ben alleen echt zo'n schijtluis. :+ Ik ga ook liever niet met de metro als ik daar ben, haha.

M'n lievelingsstad en ik kan er nu niet eens zonder angst heen, verdomme.

Nottinghill
Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:09

Er is ook niks veranderd qua dreiging, de hoogte is nog steeds hetzelfde alleen wel highly likely en iedereen is nu natuurlijk bang.
Ik denk dat we allemaal maar lekker moeten gaan genieten, er kan net zo goed een aanslag worden gepleegd op Utrecht Centraal of Amsterdam Centraal als je daar gewoon rond loopt.
Ook zijn alle autoriteiten in opperste paraatheid en is er overal extra beveiliging, dit zag je ook al in Hannover. Het zekere wordt voor het onzekere genomen.
Ik ga gewoon proberen te genieten, als ik dan toch dood ga, dan maar lekker in Londen. :+


Nottinghill
Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:44

Ik ben uiteindelijk niet gegaan, maar dit kwam omdat twee dagen van te voren ziek werd. _-:(
Cinderella, jij doet dan denk ik het tripje dat ik vorige week zou maken, leuk!

Wat ik een aanrader vind is natuurlijk even Big Ben en The London Eye bekijken. In The London Eye zou ik persoonlijk niet doen, duurt vrij lang en je hebt het na 5 minuten wel gezien.
Wat ik verder heel leuk vond was gewoon even door St. James' Park wandelen naar Buckingham Palace. Primrose Hill vond ik persoonlijk ook heel leuk, alleen dit is wel een stukje verder met de metro en nog een klein eindje lopen, dus misschien niet handig om op zo'n dag te doen. Als je verder alles met de metro reist kan je vrij veel zien in zo'n dag.

Nottinghill
Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 14:10

@Sabini, ik vlieg altijd met ryanair. Alleen je vliegt dan wel naar London Stansted, dus moet je de bus of de trein ook mee boeken, al is dat ook niet heel duur. Ik vind er vaak wel gunstige prijzen.

Nottinghill
Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:45

Hoihoi! Ik ben de komende dagen in London en wilde graag een keertje uit, hebben jullie toevallig tips?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Firebug, FransienE, friezenfan2, Hanneke137, IndianSu, Leukertje, loowny, lukka63, Marleen_L, Sterrendief en 82 bezoekers