London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 23:53

Sorry dat ik in dit topic kom binnenvallen, maar ik zie een vraag over de HP studio tour en aangezien ik daar al een paar keer geweest ben kan ik die vraag wel beantwoorden.

@HelmerG Op de site van de studio tour staat allerlei handige informatie.
Tickets moet je inderdaad al vooraf bestellen aangezien je die daar niet kunt kopen.
Dit is de officiële site: https://www.wbstudiotour.co.uk/
Ik raad het zeker aan om daar eens naartoe te gaan, al helemaal als je HP fan bent. Schitterend om alles te zien en vooral ook de details.
En natuurlijk ook het vliegen op een bezem wat een geweldige ervaring is. Ik geniet er in ieder geval telkens weer van om daar naartoe te gaan.

The best view comes after the hardest climb.


Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 01:23

Ik ga volgende week donderdag tot en met zondag naar Watford (dichtbij Londen) met mijn moeder en tante.
Op vrijdag voor de vijfde keer naar de Harry Potter studio tour. :):)
Zaterdag zouden we naar Winter Wonderland gaan, maar dat hebben we vanwege de terreurdreiging maar geschrapt.
Ik ben vorig jaar al naar Winter Wonderland geweest en vond er eigenlijk weinig aan. Heel erg druk en het ijspaleis had ik voor die prijs meer van verwacht.
Nu zitten we aan Harrods te denken, maar ook dat is een druk bezochte plek en durven we nu ook niet zo goed.
Of toch in Watford blijven, is ook leuk, maar Londen in is natuurlijk leuker.
We houden het nieuws iig in de gaten en beslissen daar wel wat we gaan doen. :j

The best view comes after the hardest climb.

Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:15

@mbkaatje: Ja waarschijnlijk gaan we ook gewoon naar Harrods. We willen inderdaad onze reis er niet door laten verpesten.
Maar toch blijft het wel spannend. We zullen de komende tijd wel zien wat er gebeurd.

Ja, de vijfde keer al. Ik ben een enorme HP fan. En het is daar echt prachtig, vooral nu met Hogwarts in the snow.
En ik heb de Hogwarts Express de vorige keer nog niet gezien, dus dat is wel weer een bezoekje waard.
Heel veel plezier! Het is echt de moeite waard! :)

The best view comes after the hardest climb.

Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 16:43

O wat grappig. Ik vind Watford persoonlijk wel erg leuk. Ik ga daar al 4 jaar achtereenvolgend naartoe op vakantie.
Maar dat zal ook met het hotel te maken hebben, want die vind ik erg fijn met heel vriendelijk personeel.
Het is daar rustiger dan de drukte in Londen, goedkoper om daar te overnachten, dichtbij de studio's en je stapt zo op de trein naar Londen.

Ik weet trouwens niet of de reactie over Winter Wonderland ook voor mij bedoeld was, maar ik had al aangegeven daar sowieso niet graag naartoe te willen.
Ik ga samen met mijn tante en moeder, en mijn tante betaalt de hele reis. Ik heb al gekozen voor de studio tour, dus mag zij kiezen wat wij verder gaan doen.
En als zij door de aanslagen angstiger is geworden en liever ergens niet naar toe gaat, wie ben ik dan om haar tegen te houden? :)

Als ik het goed begrepen heb, is er op de vrijdag dat ik er ben Black Friday. Is iemand daar bekend mee?
Kan je 's avonds nog boodschappen doen of is alles dan uitverkocht?

The best view comes after the hardest climb.


Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 00:34

Toevallig in Premier Inn. :)

Oh het was de bedoeling om naar de grote Tesco te gaan. Die zit mooi tegenover het hotel. Maar laten we dat dan maar een dagje uitstellen.

The best view comes after the hardest climb.

Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 00:24

Ik ben vandaag ook terug gekomen uit Londen. Was een enge vlucht met die wind.
Maar black Friday viel inderdaad ontzettend mee. :j
Ik heb mij ook heel veilig gevoeld. Bij de HP studio's was veel beveiliging, tassen werden ook onderzocht.
En ben gister naar de Tower Bridge en de Tower of London geweest, en ook dat verliep soepeltjes. :j

The best view comes after the hardest climb.

Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:25

xMercury schreef:
Goh, meiden :D Ik heb even jullie hulp nodig. Wij willen over 2 weken naar de HP studios, maar is het aan te raden om zo'n Complete Tour Package te nemen?

Ik ben er nu 5x geweest en alleen de eerste keer deden we de audiotour.
Mijn tante had alles betaald, en bij haar ging het alarm van dat ding de hele tijd af toen we in het café, voordat je tour begint, zaten.
Zij had het toen maar weer ingeleverd.
Omdat mijn moeder en ik het sneu vonden, aangezien mijn tante alles had betaald, hadden wij onze audiotour toen ook maar ingeleverd.
De keren daarna de audiotour niet meer gedaan, ook niet meer aan gedacht.
Het is alleen niet in het Nederlands, dus moet je Engels goed kunnen verstaan. En dat terwijl er al zoveel te zien en te lezen is.
Toch lijkt het mij wel leuk om nog eens de tour te doen maar dan met audio.
Geen idee trouwens of je echt veel mist als je de audiotour niet doet, en wel alles leest en de filmpjes bekijkt.

The best view comes after the hardest climb.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, ComscoreBot, joykel en 140 bezoekers