Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pressent
Berichten: 2306
Geregistreerd: 09-05-05
Woonplaats: Zanzibar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 16:33

Al even niet gereageerd zie ik, maar ik heb een vraagje en wie weet kan iemand mij hier wel helpen.
Mijn vriend woont en studeert in Noord-Cyprus en ik ben van plan daar ook voor langere tijd heen te gaan mits ik werk kan vinden. Nou wil ik beginnen met het leren van de Turkse taal. Meer mensen hier die daar mee bezig zijn? Hoe leren jullie? Via internet of echt lessen? :)

Volg onze bouw van ons huis hier:
[BEU] VOLG: Een huis op Zanzibar


pressent
Berichten: 2306
Geregistreerd: 09-05-05
Woonplaats: Zanzibar

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 19:46

Haha ja ik ga eens kijken voor soaps! Had inderdaad al door dat er vaak een hoop drama bij zit!

Volg onze bouw van ons huis hier:
[BEU] VOLG: Een huis op Zanzibar

pressent
Berichten: 2306
Geregistreerd: 09-05-05
Woonplaats: Zanzibar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 15:37

Kom even het topic binnenvallen, maar ga waarschijnlijk volgende week naar Izmir toe.
Iemand tips waar te verblijven en wat te doen? :D

Volg onze bouw van ons huis hier:
[BEU] VOLG: Een huis op Zanzibar

pressent
Berichten: 2306
Geregistreerd: 09-05-05
Woonplaats: Zanzibar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:27

Ik zit zelf op Cyprus, Izmir is lekker dichtbij en betaalbaar. Haha en nee voor het weer, wel om er even tussen uit te zijn in een andere omgeving. Zelf nog nooit in Turkije geweest maar mensen hier zeggen dat Istanbul met kerst en nieuwjaar niks is vanwege de gevechten tijdens het uitgaan en vele dronken mensen dus leek dit ons een goed alternatief.

Volg onze bouw van ons huis hier:
[BEU] VOLG: Een huis op Zanzibar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Ineke2, Lalidan, maaikemuis, Marocje, Tink89 en 64 bezoekers