Efteling!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Efteling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 01:15

Ik wou net zeggen, ik zou de Black Mamba niet als eerste 'over-de-kop-achtbaan' aanraden...

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio


Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Efteling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:06


Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Efteling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:30

Ik neem áltijd gewoon zelf eten mee als ik dagjes weg ga. Zoals je zelf al aangeeft, anders is het gewoon niet leuk meer.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Efteling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:59

Je kan het inderdaad zelf zo duur maken als je wilt .
Je moet dan alleen wel zelf sjouwen. Maar vind de prijzen in pretparken vaak erg hoog, en allemaal junkfood.

Neem zelf vaak wraps, broodjes, drinken, komkommertjes, en wat lekkere dingetjes mee, heerlijk!

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Efteling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 18:34

Ik ben ook gisteren geweest, vond de Baron helaas enorm tegenvallen.

Vond de capaciteit waarmee de efteling gisteren draaide, zéér slecht. Jammer, had betere ervaringen met de Efteling.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Efteling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 18:43

Klopt hij is zeer soepel, en een hele fijne rit maar ik vind hem veelste kort. Helaas, die rammelende achtbanen zijn naar mijn mening ook helemaal niks, ik wist het gelijk weer toen ik uit de python stapte. :)
Capaciteit van de Baron ligt volgens de Efteling rond de 1000 personen, ik heb gisteren zelf in de rij gestaan, en de capaciteit was rond de 425, nog geen eens de helft. en voor een doordeweekse dag was het helaas zeker niet rustig, bij JEDD wachtrijen van 70 minuten, dan vindt ik het teleurstellend dat ze er geen 2e trein op gooien.

Wat ik nog het ergste vond is dat de grote attracties rond 5 uur zelfs al dicht gingen.. terwijl we gewoon de volle mep betalen voor een hele dag.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio


Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Efteling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 18:49

Toen ik om 17.25 in de joris zat was de rij al leeg, dus dat klopt niet helemaal dan wat er gisteren gebeurde.

Tevens vindt ik dat persoonlijk als bezoeker niet eerlijk, dat houdt in dat ik een uur van m'n dag kwijt zou zijn.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 18:58

Ben het met je eens hoor, maar het waren gewoon van die 'jammer' dingetjes. :)

Ongeveer 425 ja, er werd met 2 karren gereden, nummer 1 & 3, heb namelijk staan timen omdat het zo lang duurde.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Efteling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 23:35

Ja dat verpest dan eigenlijk wel een beetje je dag. Bij ons was bij DVH wel beide kanten open, maar nog een wachtrij van 45 minuten, ach ja het is niet anders.

Maar bij het vroeg sluiten van de attractie zou je ook bordjes op kunnen hangen, gebeurt in andere grote parken ook: 'Deze attractie sluit om ..:.. uur' Wanneer ze dus weten dat het druk is en ze de tijd nodig hebben om hem leeg te werken kan je hem dus ophangen, zo voorkom je frustratie's. Wij wilden namelijk om ca 17.30 nog een keertje in Baron, maar helaas pindakaas, als dat bordje er had gehangen, ofwel als wij dit zouden weten, hadden we eerder nog eens gegaan.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tierania_ en 125 bezoekers