Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 20:58

Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest en dat was onwijs leuk. Dit jaar dus weer met vrienden op 16 oktober. Ik ben benieuwd naar de nieuwe scare zones.


Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:23

Ik ga de 16e en naar alle huizen.
Wij gaan gewoon met de auto en heb er stiekem nu al spijt van. :')

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 07:59

Ik zou eigenlijk komende vrijdag gaan maar heb helaas moeten cancelen. Ik heb het momenteel druk met van alles en nog wat dus het bleek toch wel een heel ongelukkige datum te zijn om te gaan. Gelukkig had ik nog geen ticket gekocht dus daar heb ik geen gedoe van, maar het is wel jammer dat ik nog een jaar moet wachten.
Dus, dan moeten jullie maar al jullie leuke verhalen hier plaatsen. :D

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:17

Als ik zo de reacties lees, zowel hier als op facebook, ben ik achteraf blij dat ik toch niet gegaan ben.

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:13

Ik vind Eddie sowieso echt niet leuk, gewoon géén leuke humor. Alleen maar grof doen en mensen beledigen. :n

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:43

AfricanLady schreef:
Jolien87 schreef:
Ik vind Eddie sowieso echt niet leuk, gewoon géén leuke humor. Alleen maar grof doen en mensen beledigen. :n


Dat vind ik juist geniale humor haha zo is zijn karakter gewoon.
Het is ook geen lieve clown


Ik zie daar de humor gewoon niet echt van in, maar gelukkig mogen we daarin verschillen. Zou wat zijn als iedereen van dezelfde humor hield. Het lijkt me ook weleens heerlijk om mensen eens mijn ongezouten mening over hun te mogen geven maar dit is wel echt overdone.

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:26

Geil worden van Eddie? :')

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:19

Ik zou me er niet druk om maken, dan moet het halve forum in zwarte balkjes.

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 12:51

Oooh ik zou dat ik echt niet durven. :n
Ik denk dat je me ter plekke aan de beademing kunt leggen.

Ik ben bang dat ik een jaartje oversla, ik had vrienden voorgesteld om te gaan en toen werd er een park in Duitsland voorgesteld. Sindsdien hebben we het er niet meer over gehad. -O-

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 17:28

Cayenne schreef:
Ik ga niet (sowieso al niets voor mij), maar een vriendin heeft samen met haar vriend het Try to Sleep pakket geboekt en vraagt zich af of er nog meer mensen zijn die dit aandurven?


Wat houdt dit in?

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 00:15

Wat ben je allemaal van plan dan?! Als je aan de drank wilt dan denk ik dat je beter naar een ander feestje kunt. ;)
Bij de ingang worden tassen gecheckt dus ik neem aan dat drank er wordt uitgehaald.

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:46

Is het uitrijden nog steeds zo'n drama? :=

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 09:33

diesel83 schreef:
Wij waren er vrijdag vond het wel een verschil met 2 jaar terug...vond er behoorlijk veel volk lopen waar ik liever niet in de buurt loop ( echt ruzie makers er waren ook grote vechtpartijen). Sorry dat ik het zeg voor de goede onder ons maar van mij mogen ze minder marrokaans volk binnen laten (onrustzaaiers). Ook de muziek wat er gedraaid werd in die grote tenten was vreselijk en trok alleen maar dat vervelende onrust zaaiende volk aan.

Wij hadden rip deals en ook hier een verschil...2 jaar terug zaten we met ons eigen groepje aan tafel tijdens het eten..nu werden er 3 vreemde bij geplaatst en je zat zowat op elkaars schoot. Wat wel gaaf was was dat er van die creeps naar binnen kwamen en een act deden ook eddie was van de partij en jaaaaa eindelijk op de foto geweest met eddie. Hij maakte ook van die humor grapjes zoals vroeger echt leuk gewoon :-).

Bij de huizen ook anders. 2 jaar terug lieten ze niemand bij je groepje lopen en was je echt als groepje alleen per kamer. Nu waren we wel de voorste maar achter ons werd gelijk opgevuld en als je iets doorliep dan liep je ook tegen de groep voor je aan. Ze lieten het veel sneller doorstromen.

Voor de rest de scare zones waren weer super. En al met al hebben wij een top avond gehad. De show hebben we niet gezien we wilde de auto eerder van het terrein halen zodat we niet nog een uur op het terrein stonden.


Hm wat jammer zeg. Lijkt er toch op dat ze zoveel mogelijk tickets willen verkopen en de boel maar lekker volstouwen. Daar betaal je dan extra geld voor. Zonde.

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 18:17

Ik vond de show twee jaar geleden ook niks aan. Wij stonden daar te koukleumen terwijl Eddie de ene na de andere persoon stond te beledigen. :n

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:58

Michelleex schreef:
Ik ga met Halloween niet naar Walibi voor de attractie's. Een beetje extra hun kas spekken omdat ze teveel mensen toelaten, en dan ook nog eens extra geld innen. Nopeee.


Maar daartegenover staat dat ze doordeweeks dicht zijn. Ik vraag me dus af hoe groot de winst van Fright Night daadwerkelijk is.

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:10

Oh echt? Ik dacht altijd dat ze tijdens fright nights alleen op vrijdag, zaterdag en zondag open waren.
Dan nog, bedenk je eens hoeveel het allemaal kost om te realiseren. Tuurlijk, ze zullen aan een dag fright nights meer verdienen dan een reguliere dag, maar vergis je niet in hoeveel dat allemaal kost.

Toch ben ik het met je eens dat ze het de laatste jaren allemaal wel heel erg uitmelken, naar mijn mening is het door de jaren heen veel te druk geworden.

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:44

Ik heb besloten niet meer te gaan. De ene keer dat ik ben geweest vond ik hartstikke leuk maar gezien de drukte die ieder jaar toeneemt denk ik niet dat het nog heel leuk is. Ik zou me voornamelijk ergeren aan de wandelende vuilniszakjes met bontkraagjes.

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 17:48

Ik was destijds jarig toen we gingen en had van mijm medehangers een sjerp omgekregen dat ik jarig was dus je kon wel raden dat ik flink de sjaak was in de scarezones. ;')

Jolien87
Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 16:46

Michelleex schreef:
Ik ga nu al ruim 8 jaar op rij naar de fright nights, en elk jaar zeg ik : "ik ga niet meer, de kwaliteit holt achteruit''.
En daar blijf ik ook bij, maar helaas ben ik toch weer te nieuwschierig, mocht het dit jaar weer tegenvallen, zal het wél echt de laatste keer zijn.
Er komt een totaal verkeerde doelgroep, drugs, vechtpartijen alles erop en eraan.


En ik vraag me dan toch af wat dat soort mensen trekt om naar zulke evenementen te gaan. Ik bedoel, het is ook nog eens niet goedkoop en om dan zo'n klap geld uit te gaan geven om lekker te kunnen rellen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fohadie, Saskia9, Suusw, Titsia, Zoolgangster en 93 bezoekers