Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:09

Ik zal er heel vaak zijn, want ik werk er :Y). Ben er zelf helemaal niet fan van en eigenlijk wel een beetje een angsthaas wat onverwachte schrikmomenten betreft :').
Dus hoop dat ze mij een beetje met rust zullen laten.


Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 15:22

lies1998 schreef:
Wij gaan de 17e :D

Hoe doen de mensen het met OV ? Vanuit Walibi gaan er bussen naar het station toch?



Ja naar station Harderwijk :)


Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 19:55

Ik ben er 1 keer geweest, dat was zo'n 8 jaar geleden ofzo. In de afgelopen jaren is er zoveel veranderd (verbeterd) dat het vast heel anders is. Ben heel benieuwd!

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 18:58

Leprycorn schreef:
Weet iemand misschien welke attracties onder Fast Lane vallen?
Wij denken er ook over om te gaan, maar twijfelen over de Fast Lane pas. Staat op internet alleen dat er 8 attracties meedoen, maar welke? :')



Excalibur
Xpress
Goliath
Condor
Speed of sound
Crazy river
Robin Hood
Space Shot

Ik heb afgelopen weekenden Halloween try outs gehad. Eerste keer voor mij en vond het super gaaf! :D

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 19:05

Chroosje schreef:
Welk spookhuis is aan te raden?



Lastig te zeggen, ik merkte onder de collega's dat iedereen een andere voorkeur had. Voor mij was Jefferson absoluut de topper! :D
Gewoon heel mooi gemaakt en gave effecten enzo.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:51

Sowieso zijn er op youtube veel filmpjes over te zien, maar eigenlijk is dat niet zo leuk want dan weet je al wat er komen gaat.
Maar een kleine samenvatting van de huizen kan ik je wel geven.

Villa is gebaseerd op horror films. Zo kom je in elke kamer een andere film tegen.
Jefferson Manor, een verlaten landhuis waar de familie Jefferson op mysterieuze wijze is verdwenen.
Psychoshock, gaat over een angstinstituut wat onderzoek doet naar de grootste angsten.
Haunted holidays, gaat over alle feestdagen, van sinterklaas tot pasen, maar dan in bloederige versie.

Als je hier kijkt: https://www.frightnights.nl/nl/halloween#attr-4 kun je links op de bolletjes klikken, daar komen de verschillende spookhuizen langs.
Aan de rechterkant staan de scarezone's.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:17

Jennifuur schreef:
Onder de 16 mag je de scarezones niet in, dus misschien dat ze bij twijfel willen controleren. Daarnaast moeten ze misschien checken of de kaartjes op je naam staan. Vanaf je 14de moet je je gewoon altijd kunnen legitimeren, dus neem een goede tas mee, stop je paspoort in het diepste zakje dat je kan vinden en ga!
Ik heb nooit een ID gehad en altijd een paspoort meegezuild met stappen enzo, is niks spannends aan!



Nu twijfel ik even dus ik weet het niet zeker. Maar volgens mij is 16 jaar de adviesleeftijd en mag iedereen gewoon de scarezones in. Bij mijn weten word er niet op leeftijd gecontroleerd.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:28


Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 16:17

Colaaa schreef:
Beloven schreef:
Hoe duur is die fastlane?


https://www.walibi.nl/nl/tickets/fast-lane
Alstu!



Nee dit klopt niet, dit zijn de prijzen van normale dagen. Met Halloween zijn de prijzen als volgt: brons 20, zilver 30, goud 50

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:58

Voor iedereen die nog van plan is om te gaan, denk eraan dat je alleen tickets online kan kopen *D. Vandaag heb ik al veel mensen moeten helpen omdat ze geen tickets gekocht hadden. Het was weer een geslaagde dag, nu wel hele zere voeten.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 08:21

Leprycorn schreef:
Goed dat je het zegt :j

Het staat ook duidelijk op de site maar helaas kijkt niet iedereen daar.

Even bijdehante vraag: konden die nou echt een rechtsomkeert maken voor de ingang?



Ja en nee :). Wij waren er om mensen te helpen zodat ze alsnog tickets online op hun telefoon konden kopen of bijvoorbeeld naar huis te bellen zodat daar de tickets gekocht zouden worden. Helaas zijn ze echt niet aan de kassa te koop, dus als het niet lukte dan was het inderdaad rechtsomkeert naar huis.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:47

Ja hoor, dat ga je redden *D. Ga je er 4 doen?

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 11:15

Ess_Ramona schreef:
Veel plezier!
Tot 18;00 kan je gewoon de attracties in!


Tot 23:00 in de meeste hoor :)

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:33

Jammer dat het tegenviel mie123gie. Ik vond de sfeer op het park gisteren echt heel erg goed! Het hele weekend was het trouwens hartstikke gezellig op het park.

Als je een uur tussen de huizen doet hoor je genoeg tijd te hebben. Of er moet net een evacuatie tussendoor komen, maarja dat is dan echt pech. Normaal zou het makkelijk moeten kunnen.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:23

WiskyBokjes schreef:
Welke was Things ook al weer?
Ik vond die met die pompoenhoofden/vogelverschrikkers het beste. :j



Scarecrows, ja die vind ik ook heel erg goed. En Quarantine vind ik ook bij de beste zones horen :j
Zelf ben ik groot fan van het Jefferson huis, die vind ik zo goed gemaakt! En het gratis 'huis' campsite of carnage vind ik heel leuk *\o/*.

Twisted en Things vind ik niet zo leuk. Things een beetje eentonig, maar wel met schikmomenten. Twisted vind ik niet eens eng :Y).
@wiskybokjes, Things is bij het kindergedeelte.
[ img ]

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:34

Debbels schreef:
Héél véél mannen met kettingzagen. Containers waar je doorheen moest lopen, sommige met acteurs, sommige zonder. Heel veel van die Amerikaanse vrouwen die op je af kwamen lopen met 'Shut the fiets up you ugly whore', 'go the fiets out of here' en zulk soort dingen.

Was in het 'bos' en was wel heel vet gedaan!

Edit: het klinkt heel stom zo, maar weet niet hoe ik het anders moet beschrijven :')


Zo is het wel inderdaad, je bevind je op het grondgebied van de rednecks en je bent daar erg ongewenst en dat laten ze je weten. Je voelt je ook niet op je gemak daar :'). Hele leuke walkthrough vind ik :D

IsaCalixa schreef:
Maar 's avonds vond ik het wel erg leuk! De wachtrijen voor de spookhuizen vielen nog mee. Wij hebben alle spookhuizen gedaan en op volgorde van leukst naar saaist vond ik: Psycho Shock, Haunted Holidays, The Villa, Jeffersons Manor :)


Grappig, ik vind ze juist precies andersom het leukst. Jefferson, Villa, Haunted Holidays en dan Psycho Shock. :+

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:49

donjalover13 schreef:
maaaaarrrrr.. kan iemand me vertellen wat er te zien was in het "huis" bij de campsite of carnage ?



Ja, dat hebben we al gedaan.

Mjetterd schreef:
Debbels schreef:
Héél véél mannen met kettingzagen. Containers waar je doorheen moest lopen, sommige met acteurs, sommige zonder. Heel veel van die Amerikaanse vrouwen die op je af kwamen lopen met 'Shut the fiets up you ugly whore', 'go the fiets out of here' en zulk soort dingen.

Was in het 'bos' en was wel heel vet gedaan!

Edit: het klinkt heel stom zo, maar weet niet hoe ik het anders moet beschrijven :')


Zo is het wel inderdaad, je bevind je op het grondgebied van de rednecks en je bent daar erg ongewenst en dat laten ze je weten. Je voelt je ook niet op je gemak daar :'). Hele leuke walkthrough vind ik :D



Al is het geen huis, maar meer een openlucht spookhuis.
Of bedoel je het huis naast campsite of carnage? Jefferson Manor

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:42

PocoGaucha schreef:
Hoi allemaal, Ik kom even binnen vallen en omhoog schoppen van dit topic.

Ik heb een dagje halloween fright nights voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriend, en nu wil ik eigenlijk weten welke data het minst druk is om te gaan(of is het gewoon elke dag hetzelfde?) en of het nodig is om in alle vier de spookhuizen te gaan. of je die ook alleen online kan kopen, of dat je die ook daar nog kan kopen.

Moet je er op zon dag het best al vanaf 10:00 s'ochtends zijn? of is dat niet nodig?



Direct s'ochtends komen zal zeker schelen!
Voor de rest is het op elke dag druk, geen enkele fright nights dag zal rustig zijn.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:22

Ess_Ramona schreef:
En ik oktober alleen maan/dins/woensdag



Nee hoor :). In oktober doordeweeks (maandag tot en met donderdag) gesloten uitgezonderd de herfstvakantie.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:37

Mijn ervaring is dat als je vroeg bent je zeker wel een paar achtbanen kan pakken :)

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 06:33

Alcohol is niet verboden om mee te nemen maar wel als je onder de 18 bent :).

Er zitten verder wel wat regels aan maar die weet ik niet precies.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 22:58

Ik ben heel benieuwd na de ervaringen van de clinic. Maar dat zal ik morgen wel horen :D

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 00:15

Ess_Ramona schreef:
Patty91 schreef:
Wij zijn er nu, volgens mij kun je nog gewoon kaartjes in het park kopen.

De wachtrijen bij de achtbanen vallen enorm mee trouwens.


Alleen online, je kan niks aan de kassa kopen, alleen van andere mensen.


Spookhuis kaarten kunnen in het park gekocht worden zolang de voorraad strekt :)

Eerste Halloween dag was heel erg geslaagd!

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 21:10

prugelpiet schreef:
Hoi, even een vraagje.

Bij de Haunted Houses moet je tijden invullen, maar wat als de rij zo lang is dat je pas veel later dan de tijd op je ticket naar binnen kan?
Wij hebben haunted house bundels, en wouden graag een halfuur tussen de huizen doen, zodat we even tijd hebben het park door te komen. Maar stel we moeten om 7 uur binnen zijn en het word half 8, kunnen we niet om 8 uur bij de volgende zijn. Doen ze hier moeilijk over of hoe kan je dit oplossen? :=


Het idee van de tijdslots is juist om de wachttijd zo kort mogelijk te houden :). Wanneer je later bij een spookhuis komt is dit geen probleem.

Het advies is om elk uur een huis te plannen.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 10:52

Ess_Ramona schreef:
Ja..


Ben je al geweest dit jaar?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers