Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xJikke
Berichten: 1908
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 09:06

Ik meld mij! *\o/*

Vandaag geboekt voor 18 augustus tot en met 22 augustus 2015; 5 dagen Broke dus! Hebben we op maat laten maken, omdat we 4 dagen te kort vonden. Echt een super service gekregen daarvoor! Helaas geen Willy Wonka ticket gewonnen.

Merk alleen wel dat ik die controle nog wat moeilijk weg te geven vind. Ik heb volgens mij, nadat ze een reis zou zoeken voor ons, drie mailtjes gestuurd met liefst hier en niet hier etc. Gelukkig kreeg ik wel een mailtje terug waaruit bleek dat ze daar niet zo goed naar had geluisterd. Gelukkig maar. :=

@vuurneon; dan geef je toch door welke medicijnen je gebruikt. Al snap ik dat dat niet heel fijn is. Maar ik weet zeker dat ze iets voor je kunnen regelen! :)

Jikke Patist Fotografie: Foto's met een ziel!
Facebook | Instagram | Website: Neem eens een kijkje en wie weet zie ik je binnenkort voor mijn lens! :D
[FOTO] Jikke Patist Fotografie: 2017 & 2018 vol fotoplezier!

xJikke
Berichten: 1908
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 10:22

vuurneon schreef:
xJikke schreef:
@vuurneon; dan geef je toch door welke medicijnen je gebruikt. Al snap ik dat dat niet heel fijn is. Maar ik weet zeker dat ze iets voor je kunnen regelen! :)


Nee, omdat je dat echt zelf moet regelen (net als dat een reisbureau ook nooit een medicijnen paspoort bij jouw apotheek kan aanvragen) :) . Er is namelijk een handtekening van je arts voor nodig voor de schengenverklaring.
Dit is dus alles wat je moet invullen:
http://www.hetcak.nl/portalserver/strea ... _21656.pdf

Wat je kan doen is aan sprs.me vraagt om een gesloten envelop te sturen met bestemming en dat je zelf de hele verklaring invult en dan aan de arts vraagt of hij/zij de bestemming wil invullen (dus je geeft de arts de gesloten envelop). De arts doet jouw verklaring in een envelop en tadaaa je weet niet waar je heen gaat en je verklaring is geregeld.


Ah natuurlijk, sorry. Dat is inderdaad een optie. Waar een wil is, is een weg. :)

Jikke Patist Fotografie: Foto's met een ziel!
Facebook | Instagram | Website: Neem eens een kijkje en wie weet zie ik je binnenkort voor mijn lens! :D
[FOTO] Jikke Patist Fotografie: 2017 & 2018 vol fotoplezier!

xJikke
Berichten: 1908
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 09:58


Jikke Patist Fotografie: Foto's met een ziel!
Facebook | Instagram | Website: Neem eens een kijkje en wie weet zie ik je binnenkort voor mijn lens! :D
[FOTO] Jikke Patist Fotografie: 2017 & 2018 vol fotoplezier!

xJikke
Berichten: 1908
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 10:29

Wij zijn onderweg naar het vliegveld! Zo spannend; nog een ruim uurtje. Onze link staat op de vorige pagina. Ik denk zelf de Baltische Staten en mijn zus, waarmee ik ga, denkt Boedapest. Bij de Baltische Staten klopt het weer het meest. Al kloppen de laatste twee dagen niks meer van, haha. We gaan het zien! :):)

Jikke Patist Fotografie: Foto's met een ziel!
Facebook | Instagram | Website: Neem eens een kijkje en wie weet zie ik je binnenkort voor mijn lens! :D
[FOTO] Jikke Patist Fotografie: 2017 & 2018 vol fotoplezier!

xJikke
Berichten: 1908
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:47

Het is RIGA, LETLAND geworden. Zo vet! :):)

Jikke Patist Fotografie: Foto's met een ziel!
Facebook | Instagram | Website: Neem eens een kijkje en wie weet zie ik je binnenkort voor mijn lens! :D
[FOTO] Jikke Patist Fotografie: 2017 & 2018 vol fotoplezier!


xJikke
Berichten: 1908
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:57

We hebben er veel zin in! Zijn echt super benieuwd. Nu nog even haasten, want we zijn een beetje laat. 14:50 vertrekken we al!

Jikke Patist Fotografie: Foto's met een ziel!
Facebook | Instagram | Website: Neem eens een kijkje en wie weet zie ik je binnenkort voor mijn lens! :D
[FOTO] Jikke Patist Fotografie: 2017 & 2018 vol fotoplezier!

xJikke
Berichten: 1908
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:43

Wij hebben Broke! Het is hier waaaaaaarm! Prima hotel met ontbijt en Wifi! Fijne reis gehad en nu maar eens een restaurantjes vinden. Ook heelhuids de juiste bus gevonden inclusief de juiste kaartjes en daarna ook nog eens in een keer goed gelopen naar het hotel. Riga ziet er veel belovend uit. We gaan het zien! :)

Jikke Patist Fotografie: Foto's met een ziel!
Facebook | Instagram | Website: Neem eens een kijkje en wie weet zie ik je binnenkort voor mijn lens! :D
[FOTO] Jikke Patist Fotografie: 2017 & 2018 vol fotoplezier!

xJikke
Berichten: 1908
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 13:14

XMaaiike schreef:
Mijn ouders zijn net een paar dagen terug uit Wroclaw, ze hebben t heel mooi gehad. (Beide broke trip). Sta nu zelf op t vliegveld en vliegen zo naar Riga (Letland), iemand nog tips?


Ik ben er ook geweest! De markt is een sensatie op zich. De museums zijn het echt niet waard. Wij waren naar het natuurmuseum en naar het medicijnmuseum geweest, maar niks was in het Engels en het was nauwelijks een museum te noemen. Maar ik hoor dat het bezettingsmuseum wel goed is en het oorlogsmuseum ook. Misschien is dat wel een kijkje waard. Museums zijn heel goedkoop (rond de 2 of 4 euro per persoon). Eten bij de Ierse pub aanrader; heerlijk en goedkoop! Maar in hetzelfde straatje voor de pub ook leuke restaurantjes, maar wat duurder. Op het plein eten in het straatje achter het grote plein bij de kerk is ook gezellig! Wij hadden ook zo'n hop on hop off bus gedaan. Opzich wel grappig, maar je bent binnen een klein uurtje helemaal klaar met beide lijnen. Wij zijn gewoon af en toe uitgestapt en dat vonden we wel fijn. Je ziet wel in één keer de stad goed en het is niet mega duur. Alle pakjes zijn ook het bezoeken waard. Ze hebben echt leuke pakjes, zoals het park bij de Orthodoxe kerk van goud. Verder geniet ervan! :)

Jikke Patist Fotografie: Foto's met een ziel!
Facebook | Instagram | Website: Neem eens een kijkje en wie weet zie ik je binnenkort voor mijn lens! :D
[FOTO] Jikke Patist Fotografie: 2017 & 2018 vol fotoplezier!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dammie, mvdende, Plus_en_Min, purny, xrobbiee, xSabineW en 70 bezoekers