Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:31

Vorig jaar geweest en toen naar zeggen het engste huiervarinh (met die film scenes), dat vond ik best eng want was echt mega goed gedaan, echt respect en niks als bewondering voor de mensen die hieraan meedoen!
De pleinen vind ik meevallen, als je gewoon rondloopt met een ontspannen houding en gern angsthaas laat zien laten ze je met rust is mijn ervaring

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo


Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:51

Colaaa schreef:
Joanne1987 schreef:
Vorig jaar geweest en toen naar zeggen het engste huiervarinh (met die film scenes), dat vond ik best eng want was echt mega goed gedaan, echt respect en niks als bewondering voor de mensen die hieraan meedoen!
De pleinen vind ik meevallen, als je gewoon rondloopt met een ontspannen houding en gern angsthaas laat zien laten ze je met rust is mijn ervaring


Klopt dat laatste inderdaad ! Dat hadden wij ook, we liepen heel relaxed over die pleinen en er kwam helemaal niks, terwijl het denk ik het leukst voor de acteurs als de gasten is dat je, zo ineens aan het schrikken gemaakt word ?



Ik heb daar toch een paar meiden finaal uit d'r plaat zien gaan := volgens mij vinden ze het ook gewoon gaaf als je echt mega in je broek schijt en gaat gillen. Heb het idee dat ze die eruit pikken, die lopen al paniekerig rond dus die schrikken sowieso

Paar foto's van vorig jaar


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo


Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:52

supperazzie schreef:
Colaaa schreef:
Ik en een vriendin willen nu een fast lane zilver erbij doen en alle spookhuizen weet iemand hoe dat zit met die tijden dan ?

we hebben er nu steeds zegmaar een halfuur tussen,

dus de hauntend holiday's tussen 18:30 en 19:00 en dan de jefferson manson tussen 19:30 en 20:00 is dit een beetje logisch zonder dat we in tijd nood komen ?



dit vraag ik me ook af . want alles ligt ver uit mekaar dus moet ook een stuk lopen + wachttijden voor de spookhuizen ? of hoe gaat dat dan in zijn werk


Je krijgt een vaste tijd dat je in het huis gaat met boeken van de tickets voor de huizen

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers