Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 00:29

LauraM schreef:
BaileyMix schreef:
En we zijn weer terug, het was leuk!! Prachtige plek, prachtige gebouwen! En droog weer en toch net wat graden hoger dan hier in Nederland haha :D Hotel viel ons alles mee, aangezien we de 'broke' trip hadden verwachtten we een wat smoezelig motel, maar totaal niet. Ruime, mooie, schone kamer en badkamer, super aardige mensen en heerlijk ontbijt. En de hoteleigenaar was helemaal enthousiast over het concept en wilde ook gaan boeken hahaha :D Aanrader dus!


Gaaf! Ik kan het niet in je post vinden, waar ben je heen geweest?

volgens mij met lideli naar ventie?

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:35

Emmaa_ schreef:
Het blijft een city trip dus je komt altijd in een grote stad terecht waar genoeg te doen is :j Ik weet niet hoe oud je bent, maar zou er wel rekening mee houden dat er vermoedelijk een leeftijdslimiet aan vast zit (denk dat je er 18 voor moet zijn) en dat je daarbuiten in veel steden niet zo veel in je eentje te zoeken hebt onder de 18. Is natuurlijk compleet afhankelijk van wat je wilt doen, maar ik weet dat ik er echt schijtziek van werd dat ik bij veel restaurants in Praag geen wijntje mocht bestellen bij het eten.


nou alleen en onder de 18 heb ik in min eentje in heel wat steden lol voor tien gehad hoor. ik denk niet dat je minimaal 18 moet zijn. misschien 16

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 22:05

TammyVN schreef:
Nee gewoon nieuwsgierig omdat 6 uur vliegen zo onmogelijk lang is wil je binnen de EU blijven (gezien reizen op ID). Voor Egypte heb je bv al een paspoort nodig. :D


voor Marokko en andere grensstaten heb je geen paspoort nodig toch? staat achterop je id waren een paar landen buiten de eu

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 00:48

ik ga in de over 10 dagen al! nu nog ff boeken :+ kun je aan de prijs denken jullie zien waar je heen gaat? 1 dag is 120 en een dag later is het 195... wil niet naar frankrijk/duitsland/italie eigenlijk... liever. zou ik dat kunnen aangeven?

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 20:20

zo balen :( wou nu boeken... is de 23e eraf omdat de prijzen van de vliegtickets ineens gigantisch omhoog zijn gegaan :(
de 24e is er nog wel maar ja. die is ipv 120 195

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:27

je moet dus wel 10 dagen van te voren boeken :') anders is ie weg :+

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:26

Niniane schreef:
Je kon wel met de metro en tram gaan. Hebben we op een gegeven moment ook gedaan wamt we waren te moe om nog ver te lopen. We zijn zelfs gratis afgezet door een tram bestuurder. Het stereotype onvriendelijke Fransen is echt weer ontkracht. Alle mensen waaraan je wat vroeg waren behulpzaam of liepen zelfs met je mee naar de juiste bestemming. +:)+


dat vind ik dan weer fijn aan in het westen blijven, mensen doen gewoon aardig zonder iets te moeten... als je de weg vraagt daar buiten verwachten ze geld van je als rijke toerist,..
is het niet zo dat jullie zo ver van het centrum zaten omdat lyon zo een en al centrum is?

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:57

Jans schreef:
Met kleinere handbagage kan je er vanuit gaan dat je met Ryanair vliegt :D

Ik ben echt heel erg in dubio om tussen kerst en oud en nieuw te boeken. We hebben dan een baby van een half jaar oud.


niet helemaal waar, toen ik met ryanair vloog mocht ik 2 tassen mee ( en redelijk groot nog koffer formaat ) maar transavia mag maar 1 tas nog kleiner dan de grote tas toegestaan bij ryanair

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 17:39

ik heb gevraagd of het mogelijk is 2 broke's achter elkaar te plakken :) nu wachten op antwoord. multicity wordt me te duur aangezien ik alleen ben en dan ook de kamer voor de denkbeeldige tweede betaal.

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 14:36

oeh die groeps verassing is precies wanneer ik kan! maar ik vind 250 wel een beetje duur :( ga wel met opverrassing.nl kun je wel broke doen tegen goedkope prijzen

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:22

turtlelito schreef:
Wij zijn net thuis, we zijn naar Basel in Zwitserland geweest. Ik vond het zeer geslaagd: het is absoluut een stad die ik graag wou zien, maar normaal zou ik er nooit een citytrip naar geboekt hebben.

Hotel was prima, lekker centraal en we konden meteen de kamer in toen we (vroeg) arriveerden. Laat uitchecken vandaag was ook geen probleem, heerlijk.

Omdat we van te voren geen plan hadden wat we 'moesten' zien was het een extra fijn weekend: alles wat je ziet is meegenomen. Basel is vriendelijk, schoon, een mix van oud en nieuw, gezellig bij de Rijn, en ook: ontiegelijk prijzig :D . Zwitserland maakte zijn naam wat dat betreft op alle vlakken waar. Voor ons nog niet zo'n groot probleem (al is 10 euro voor een glas wijn op een achterafterrasje ook even slikken), maar kan me voorstellen dat als je een jong stelletje bent dat heeft getwijfeld tussen Citytrip en Broke een probleempje hebt.
Maar we hebben het echt super gehad, veel leuke dingen gezien met als hoogtepunt alle zwemmende mensen in de Rijn (die laten zich met een waterdichte zak waar hun kleren inzitten met de stroming meevoeren, wordt gedaan door jong en oud).

Ik ga het zeker herhalen, een keer per jaar een surprisetrip lijkt me ideaal.

@Daks: hoe is het jullie bevallen?

:') die gebruiken de rijn als openbaar vervoer ofzo? haha

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:39

oke ik ga daar dus sws eens heen om dat te doen haha wat een leuk idee!

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:32

ik had vandaag mijn post moeten krijgen maar t is er niet aaaaah.. maar zit ook net met die postnl staking....

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:31

xRaisin schreef:
Unihorses, jaa dat hebben wij ook! Zitten ook op post te wachten.

Wij hebben al wel de temperaturen op onze site! Elke dag 30 graden! Das niet verkeerd!


ik doe t niet bij sprs.me maar bij opverrassing.nl ( sluit me hier in dit topic aan omdat er geen ander topic is :P ) mijn temperaturen zijn tussen de 30 en 35 graden. verhaaltje wat ik erbij kreeg :
Je gaat naar een stad dichtbij beroemde wijnstreken. De stad is veel minder bekend dan een aantal andere grote steden in het land, maar wordt getypeerd als prachtig, statig en gezellig. Je vind er paleizen, pleinen en boulevards. De wegblijvende hordes toeristen zorgen voor een authentieke sfeer. De weersvoorspelling: 30 tot 35 graden!
en had ook al gekeken wat er allemaal vloog donderdag hahaha

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:37

xRaisin schreef:
unihorses schreef:
ik doe t niet bij sprs.me maar bij opverrassing.nl ( sluit me hier in dit topic aan omdat er geen ander topic is :P ) mijn temperaturen zijn tussen de 30 en 35 graden. verhaaltje wat ik erbij kreeg :
Je gaat naar een stad dichtbij beroemde wijnstreken. De stad is veel minder bekend dan een aantal andere grote steden in het land, maar wordt getypeerd als prachtig, statig en gezellig. Je vind er paleizen, pleinen en boulevards. De wegblijvende hordes toeristen zorgen voor een authentieke sfeer. De weersvoorspelling: 30 tot 35 graden!
en had ook al gekeken wat er allemaal vloog donderdag hahaha


Dat klinkt wel heel leuk!
Ik denk dan meteen aan Frankrijk of Italië. En zonder veel toerisme klinkt ook heel goed! Ik ben erg benieuwd waar je heen gaat!


ja maar die temperaturen zijn toch net te koel. denk inderdaad ook italie maar ook bulgarije ( of 1 van die landen daar haha ) heeft veel wijnstreken... maar boulevard is bij de zee toch? :D :D

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:53

Destination schreef:
Pfoeh, vind opverrassing.nl best duur.

Koste mij 150. Sprs was mijn eerste keuze maar die besloot geen brokes heel de vakantie meer te doen... Dus in mijn eentje citytrip koste 400 geloof ik dus vandaar voordeel is 1 vaste prijs ongeacht datum ( maar denk dat ze dat wel moeten weizigen )

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:07

Dus... Toen ik de envelop wou openen voor mijn vliegtijden zag ik direct mijn bestemming Turijn opzich hardstikke leuk maar vlieg zaterdag ochtend al om 9 uur ... Bij opverassing

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:40

Destination schreef:
unihorses schreef:
Dus... Toen ik de envelop wou openen voor mijn vliegtijden zag ik direct mijn bestemming Turijn opzich hardstikke leuk maar vlieg zaterdag ochtend al om 9 uur ... Bij opverassing

Jammer dat je je bestemming al zag -O-
Maar 9.00 is op zich een mooie vliegtijd, toch?

Ja zaterdag vlieg ik dus terug...
Nou , die zat op een kaart geplakt in de envelop beetje gek je moet ook zelf inchecken dus je moet wel eerder hem openen .

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:39

xLoki schreef:
Wat leuk Michelle, Berlijn! Lijkt me een hele gave stad. Veel plezier! :D

Janna, haha spannend he! Ik heb stiekem ook de vluchten bekeken van de dag waarop we vertrokken, maar geen tijden bekeken. Werd uiteindelijk niet veel wijzer uit +- 70 steden :')

Het is echt heeeeerlijk hier! Zijn vandaag met een boot naar een fantastisch strandje geweest.
Willen jullie nog wat foto's zien? :D

nee geen foto's! anders stap ik vanavond nog op t vliegtuig :')

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 01:29

aaaaah XD maar ik heb ook in t water gelegen hoor in italie haha op mijn 2e dag 2uur getreind om naar de zee te komen. ( waar het strand betaald is hoe krom?? zee is van iedereen mafketels )
t ziet er echt super leuk uit!

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden


unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 18:14

idinn schreef:
Herkenbaar van die treintickets! Had ik paar jaar terug ook. Netjes kaartjes bij de balie kopen, zal wel goed zijn dan zeker. Werd ook niks gezegd over stempelen. Conducteur ook beetje boos haha.


dat had ik nou ook inderdaad! had een ticket voor bepaalde tijd gekocht en dag.. maar had algemene gekregen ja niet mijn fout toch? :') ben maar heel hard in t nederlands terug gaan schreeuwen ( want beschaaft engels was weg daar? tja jij italiaans schreeuwen ik nederlands schreeuwen ) toen zuchte die krabbelde de datum erop en liep door :+

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 01:09

Sky schreef:
Wij zijn vannochtend met een city trip in Turijn terecht gekomen! Mooi 4 sterrenhotel dichtbij het centrum :D

Enige jammere is dat we een overstap hadden in München en mijn vriendin haar koffer daar is achtergebleven. Die wordt morgen pas gebracht.


leuk! als je van kunst en shoppen houdt. en... blijf uit de fonteintjes! scheelt je weer een ritje spoedeisende hulp :')

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:46

maar je kan nu toch ook op groepsreis bij suprise? dat je je kan intekenen voor zo'n groep en dat je dan elkaar ontmoet op het vliegveld? dacht ik laatst te lezen.

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:14

Karen1987 schreef:
Zijn er ook mensen die alleen met zo'n reis meegeweest zijn? Ik denk erover om een Broke-trip begin september te boeken (2e week, dus snel beslissen), maar zal dat dan alleen moeten doen. Ben wel benieuwd naar ervaringen :D


ikke :) dan wel bij op verassingen. op het vliegveld 2 lieve meiden gevonden ( die in een dorp aan turijn in een hotel zaten moesten dan nog een half uur bus ik zou not amused zijn.. ) eerste dag alleen rond gehobbeld, vanalles gezien wat ik zelf wou zien ;) zijn wel veel hangjongeren die je proberen te intimideren. daarna een ander nederlands meisje ontmoet en samen gegeten etc. toen bij receptie de weg naar genova gevraagd bleek meisje achter me daar ook heen te gaan en heel de dag samen in genova door gebracht.
het leuke van alleen gaan vind ik dat je aanspreekbaarder bent. in een groep maak je niet gauw nieuwe vrienden... alleen wel

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:55

Margoooo schreef:
unihorses schreef:


ikke :) dan wel bij op verassingen. op het vliegveld 2 lieve meiden gevonden ( die in een dorp aan turijn in een hotel zaten moesten dan nog een half uur bus ik zou not amused zijn.. ) eerste dag alleen rond gehobbeld, vanalles gezien wat ik zelf wou zien ;) zijn wel veel hangjongeren die je proberen te intimideren. daarna een ander nederlands meisje ontmoet en samen gegeten etc. toen bij receptie de weg naar genova gevraagd bleek meisje achter me daar ook heen te gaan en heel de dag samen in genova door gebracht.
het leuke van alleen gaan vind ik dat je aanspreekbaarder bent. in een groep maak je niet gauw nieuwe vrienden... alleen wel


Die zaten in Casselle zeker? Ik heb ook twee meiden gespot die daar in een hotel zaten, echt niet fijn :(


ja volgensmij wel. 1 van de eerste haltes met de bus van het vliegveld het was vanaf daar nog 25 minuten bus naar turijn...

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ruai, SemrushBot en 74 bezoekers