Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 20:01

Leuk Vilnius! Echt totaal wat anders als wat je anders zou kiezen!

De multi city lijkt mij erg leuk! Binnenkort toch eens kijken wat mogelijk is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:17

Echt een leuke besmetting! En prima hotel dus, goed geregeld allemaal van ze!

Maaike, ik zou dan juist met een vriendin gaan. Lekker even wat afleiding van de hele situatie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 23:22

culaccino schreef:
[***] schreef:
Echt een leuke besmetting! (...)

Mhihi :D

Woops! Was vandaag bezig parasitologie te leren :')


Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 17:27

Herkenbaar van die treintickets! Had ik paar jaar terug ook. Netjes kaartjes bij de balie kopen, zal wel goed zijn dan zeker. Werd ook niks gezegd over stempelen. Conducteur ook beetje boos haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:28

Wat ik vooral jammer vind, is dat het naar mijn idee allemaal veel duurder is geworden (mijn definitie van broke is toch wat anders). En de bestemmingen veel gewoner. Er zitten nog steeds plaatsen bij, waar ik niet aan denk. Maar hoor ook vaak dat mensen naar Rome ofzo gaan. En dat valt bij mij onder de gewone bestemmingen (waar ze toch juist niet heen gaan?).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 01:25

Leuk Porto!

Ik ga eind februari 3 dagen broke met 2 vriendinnen. Niet zo zin in alles zelf uitzoeken en dan was het maar €115. Dat vind ik nog wel een leuk bedrag :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 00:17

Ik ga over 2 weken. Kreeg voor t weekend mail over alle gegevens doorgeven. Eentje van ons is op vakantie en wifiloos, dus zet morgen voor de zekerheid alles gewoon in een mailtje. Heb gelukkig een foto van haar paspoort :')

We moeten om 6:30 al op het vliegveld zijn, dus we benutten ons weekend erg goed! Terug zijn we rond half 4 geloof ik weer in NL. Heel benieuwd waar we heen gaan *\o/* Echt inhouden om geen vluchten te gaan bekijken haha

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:47

Wij zitten in Dublin, in een super fijn hostel! Waren er lekker vroeg, dus al veel gelopen/gezien. Nu even bedenken wat we morgen zullen doen. Het weer is echt lekker Iers :')

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 00:58

Hoort er beetje bij.. helaas net mn sd kaart verloren uit mn camera (iets met weigerende zoom en batterij eruit moeten halen). Dus die is denk in de rivier aan het zwemmen. Dag foto's van heel de dag. Echt onwijs balen. Maar het beste excuus ooit om die compacte camera de vuilbak in te werpen en terug een spiegelreflex te kopen. En nog eens weekendje Dublin te doen...

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 16:09

Ja verder is het echt genieten hier! Ondanks het wat natte weer. Maar vandaag komt soms de zon eventjes door. Heb ook veel gefilmd met mn gopro, dus komt vast een leuk Dublin filmpje uit als herinnering. En van de zomer nog eens terug met camera weer. Dan willen we ook het park in, nu toch maar niet gedaan door het weer.

Vanmorgen zijn we naar een oude gevangenis geweest. En zometeen gaan we richting wat kerkjes en het kasteeltje.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 09:58

Oh Gem dat zou lekker zijn! Wat heb je geboekt?

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 17:18

Nog even geduld hebben!

Tanya, leuk! Heb wel getwijfeld dat ook te gaan doen. Als tussenstap naar helemaal alleen gaan. Maar helaas weer toos werkloos geworden. Dus maar even niet op vakantie voorlopig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:18

Ik ben ook op broke weekend geweest. Wij moesten zaterdags om 6 uur sochtends op Eindhoven zijn (dan gaat er nog geen OV). En op maandag waren wij om +- 4 uur weer terug.

Wij zijn naar Dublin geweest. Daar kan je alles lopend doen, mits je beetje van wandelen houdt. Maar een hop on/off bus of tram is daar ook prima geregeld. Hostel zat bij 4 courts in de buurt, dus redelijk naast het centrum gelegen. En leek meer op een hotel als een hostel. Alles was echt super netjes. Kamers waren ook heel schoon. Wij deelde met zn 3en een kamer met 3 jongens. Types altijd in de sportschool, dus helemaal niet vervelend om naar te kijken als ze snachts straalbezopen terugkwamen uit de pub :') Dat is wel iets wat je moet beseffen, wanneer je zelf niet gaat stappen. Dat er een kans is dat je roomies wel midden in de nacht binnen komen zetten. Die van ons deden echt ontzettend hun best stil te zijn, maar dat lukte uiteraard in die beschonken toestand totaal niet :+ Dus tweede nacht na een kennismaking overdag hebben we maar gewoon het licht voor ze aangedaan en nog bijna 2 uur zitten kletsen haha.

Was zelf ook beetje 'bang' voor zo'n gedeelde kamer. Normaal op reis heb ik altijd hostels met privé kamer, goedkoop hotel of b&b. Maar ik vond het echt geniaal! Je moet het uiteraard ook treffen met je roomies, maar denk dat het meestal wel goed gaat. Ik ben iig helemaal om en ga in het vervolg voor gedeelde kamers in een hostel.

Zou zelf ook gerust een volgende keer in mijn eentje gaan.

Edit: en over sunsation.. heel Europa is het weer niet heel denderend. Toen het vorige week hier zo mooi was. Zaten mn ouders in de omgeving van Malaga. Zijn meerdere dagen nogal verzopen en het was vrij koud. Normaal is het daar juist mooi weer...

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:17

Toch lijkt het mij best leuk. Je krijgt nog een overlevingspakket erbij zag ik? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:22

Safina, broke is best vaak rond de €150 te boeken! Of iig daar in de buurt.

Gaaf iemand met dropping ervaring! Ik twijfel over huidige thema. Maar ben de zomer te druk met verhuizen en nieuwe studie beginnen. En in de winter surfen is niks in Europa denk ik. Dus ik wacht wel weer op volgend thema haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:43

Safina, aah ja specifiek in augustus is idd moeilijker. Dacht dat je gewoon een bon wilde geven voor zelf te kiezen periode voor dat bedrag. Vol in het hoogseizoen is dat wel lastiger te vinden inderdaad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 23:15

Dat klinkt wel als mijn idee van landelijk... dat je in the middle of nowhere terecht komt :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 08:29

Najah ik zou dan lekker gaan wandelen. Of vanaf daar rondtoeren met de auto.. dan zie je vanzelf leuke plekjes :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 09:45

Hostel gedeelde kamer is trouwens juist super gezellig! Wij zaten met 3 jongens op de kamer (bleek toen die tijdens nacht 1 compleet zat binnen kwamen zetten :') ). Maar was echt hilarisch in de nachten, ondanks wat slaapgebrek. En overdag als ze nuchter waren leuke gesprekken mee gehad. Ik ging zelf altijd met vakantie al naar hostels, maar dan een eigen kamer. Maar vond dit eigenlijk veel leuker.

Tuurlijk je moet ook wat geluk hebben met je roomies. Maar je komt er allemaal voor een leuke vakantie/stedentrip.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 22:46

Spannend! Goede weersvoorspelling of nog steeds die druppel regen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 14:51

Ik had 2 dagen regen in Dublin. En ben amper binnen geweest. Ok het hoosde niet, maar zo wel had ik gewoon het OV gepakt ipv alles te wandelen. Hebben ook redelijk wat binnen bekeken.

Doodzonde om dan op je hotelkamer te gaan zitten :o

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 11:26

Geen vervoer.. maar van elk vliegveld gaan wel treinen en/of bussen naar het centrum. Wijst zich vanzelf! Of je neemt een taxi, in sommige landen ook niet duur tenslotte.

Ik zou bij voorkeur opgeven dat je graag naar een winterse bestemming wilt. Dan zie je vanzelf of dat lukt ja of nee... het weer moet ook meewerken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:57

Ik ga eind maart weer een weekend weg met vriendinnen. Heb er weer super veel zin in. Dit keer niet het sd kaartje van mn camera verliezen halverwege het weekend :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 00:39

Gewoon doen! Geen verplichting om dan alles samen te doen he! Ik ga met 3 vriendinnen, maar als die allemaal graag A willen en ik B, dan doen we echt niet moeilijk en zien we elkaar wel weer ergens met bv avondeten. Moet met zo'n groep toch ook gewoon kunnen..

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 17:13

Hier nog 53 dagen!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SjakieXX, stijntilla en 133 bezoekers