Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 09:33

Oooh super leuke bestemming! :D

Wilde ook inderdaad vragen of jullie van het fb filmpje waren? Toen ik die zag moest ik meteen aan jullie denken. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 20:14

Destination schreef:
unihorses schreef:
Dus... Toen ik de envelop wou openen voor mijn vliegtijden zag ik direct mijn bestemming Turijn opzich hardstikke leuk maar vlieg zaterdag ochtend al om 9 uur ... Bij opverassing

Jammer dat je je bestemming al zag -O-
Maar 9.00 is op zich een mooie vliegtijd, toch?

Hoe kan je nou je bestemming direct zien?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 11:56

F_Orumster schreef:
Veel plezier jullie!

Leuk dit topic! Misschien is dit ook wel wat voor ons, aangezien mijn vriend en ik altijd kibbelen over de vakantie. Hij wil lui relaxen aan het zwembad, shoppen en op terras hangen, ik wil cultuur, natuur, erop uit en dan na een baantje getrokken te hebben in het water, eindigen op een terras.

Wat ga je met een adventure zoal doen, ruige sporten?

Bij adventure bepaal je helemaal zelf wat je moet gaan doen. De eerste en laatste nacht zijn geregeld, de rest moet je zelf regelen. Houdt dus in dat je de stad in moet trekken, tussen de mensen etc. :))

Het is dus niet zo dat er allemaal ruige sporten zijn geregeld. Eerder dat je naar afrika etc. gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 10:43

geerte schreef:
Die van ons wordt echt steeds warmer, ik begin het nu bijna te warm te vinden.

Spannend! Ik denk dat je ergens in Italië komt de zitten. :P Wat hadden jullie geboekt?

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:10

Turtlelito: Je hebt met City trip inderdaad méér kans op fijne vliegtijden, maar wij hadden Broke (voordat je in een hostel terecht kwam) en wij hadden fijne vliegtijden. Waren rond een uur of 1 á 2 's middags in het hotel. Hadden dus nog de hele middag om rond te lopen en vanalles te bekijken, beetje oriënteren.

Terugweg waren we om 6 uur op schiphol, en om 4 uur op het vliegveld daar. Hadden we dus nog de hele ochtend. :P Van schiphol nog naar huis dus waren we mooi rond 8 uur thuis, en dat is ook wel heel erg fijn.


Ligt er ook een beetje aan hoe je je trip van srprs.me rekent. Voor ons was het voornamelijk om er even lekker tussenuit te gaan, omdat je daar zin in hebt. Maar niet in het regelen etc. :D Maar als je het echt als bijv. grote zomervakantie rekent dan zou ik wel sneller voor City/etc. gaan. :+ (Al was het voor ons ook een aangename vakantie. :D)

Veel plezier in Warschau!! Wat ontzettend gaaf, had ik ook graag heen gewild. :))

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:52

Wat gaaaf!! Daar had ik ook heeeel graag heen gewild. :D *gaat snel opzoeken welke trip jullie hebben*

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:24

Waren het ook mensen die nog vanaf het vliegveld naar het hotel moesten, van srprs.me?

Wij moesten namelijk ook nog een eindje met de tram. Maar dat vond ik juist geen probleem, vond het heerlijk om het meteen lekker te kunnen uitzoeken en je zo onder de mensen te bevinden. :P

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:10

Of die mensen die een half uur met de bus moesten van srprs.me waren of niet. :+

Nee ik zat in Manchester. :D

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:44

Daarom kan je ook aangeven waar je absoluut niet naar toe wilt. :+ Wij hebben aangegeven dat we niet naar Frankrijk, België, Duitsland en nog wat (gevaarlijke) landen wilden gaan en kwamen mooi terecht in Engeland!

Onze ervaring was heel positief, super fijn hotel, hele aardige mensen en erg netjes. Hotel was, als je het zelf zou boeken, ook duurder dan de totaalprijs die wij hebben betaald. :+
Wij moesten ook inderdaad ongeveer 10 a 20 minuutjes met de tram voor het 'echte' centrum, maar we konden ook lopend over de kade naar een heerlijke plek waar ook best wel wat te doen was. Ik vind dit juist echt een plus, omdat je zo het land veel meer leert kennen. :j

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 11:38

Iolanthe, dat laten ze je inderdaad niet op voorhand weten, maar wij hebben ervoor gezorgd dat we op tijd op het vliegveld waren. :) Daarnaast hadden we wel al een vermoeden dat we naar Engeland zouden gaan. :P

Wat wij hebben gedaan is op tijd naar het vliegveld gaan, daar even aan een tafeltje wat zitten en wat drinken waarbij we de code hebben gekrast. Toen zagen we dat we naar Engeland gingen en hadden we dus ook nog tijd om geld om te wisselen. :P

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:44

Oooh super leuk Diel_Zor! Waar zijn jullie allemaal al geweest? :)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 11:13

Srprs.me heeft nu ook een weekendje weg! Het is wel erg duur alleen. :P

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:08

Yv_, het is een nieuwe. Citytrip en Broke zijn 3 of 4 dagen weg. Dus kan ook doordeweeks etc.
Dit is echt specifiek een weekendje weg dus van vrijdagavond tot zondagavond. ;)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 11:14

Misschien wel Letland, Riga. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 11:58


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pellelilly, Vivienne78, xelle en 130 bezoekers