Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:52

Hahah echt he. Ik baal een beetje dat de andere vacature combi front-end/designer is... Front-end op dat niveau kan ik namelijk echt niet en ik ga er ook echt van huilen :') als ze het nu even alleen designen maken O:)

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 12:06


A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 15:03

Haha dat was Cluj-Napoca in Roemenië :D heel cool!

Een aantal pagina's terug staat weer meer verslag.

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together


DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:04

Tof! Have fun :D

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:38

Ik mag morgen weer :D Dit wordt al de 3e keer := maar het blijft zo leuk en makkelijk.
Hebben 1x broke gedaan, 1x city en nu weer broke.

Ben benieuwd, het wordt iets zuidelijks aan de temperaturen te zien :)

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:17

Ah leuk dat hij toch meegaat :D Het is soms inderdaad vrij cheap, kan je best geluk mee hebben!
De vorige x hadden we ook nog toevallig in een actiemaand geboekt waardoor we allemaal een cadeaubon van 25 euro kregen. Was met n vriendin en onze mama's. Ben nu weer alleen met die vriendin en hebben allebei mooi die cadeaubon van onze mama's ook ingepikt. Hoefden nog maar 75 euro pp te betalen voor 4 dagen O:)

1e keer gingen we trouwens naar Cluj-Napoca, Roemenië. Vorige keer naar Warschau. En nu....nog 3u geduld en dan zullen we het weten...tenzij we beslissen om weer eigenwijs te gaan doen en iemand anders de bestemmingscode in te laten vullen, oren en ogen dicht te houden en t vliegtuig in te stappen en nig steeds niet weten waar we een gaan :p

2 vrienden van me hebben de adventure gedaan trouwens. Wel nog de oude versie zonder verschillende vliegvelden, maar die zijn op eigen houtje t land rond gegaan :) Ze zijn toen in Taiwan beland!

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:01

Rome! {:}

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 20:41

Nee we hadden de broke :) En ze sluiten Londen, Parijs en Barcelona uit als 'grote' steden. Rome is denk net een tandje minder gangbaar? We waren er in ieder geval errug blij mee. Reizen allebei veel maar waren allebei nog niet in rome geweest. Wat een ontzettend toffe stad :D

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 11:23

De hotelmail krijg je allebei :)

Geniet van de voorpret!

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:13

Tof! Veel plezier!

Scandinavië kan je geluk mee hebben wat betreft prijs. Stockholm kun je regelmatig wel heen vliegen voor onder de 100e. En Transavia gaat momenteel naar Kopenhagen voor 25 euro ;)
Qua leven is het vergelijkbaar met Nederland (en je moet er uiteraard wel rekening mee houden dat je in grote steden zit, dan is de prijs sowieso wat hoger) alleen de alcohol is gewoon een stuk duurder (maar ook daar kun je heel heel af en toe ineens tegen een goedkoop tentje aanlopen ^^)

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:41

Je kan alleen deze maand boeken, maar wanneer je de reis doet is aan jezelf. Dus je zoon zou prima kunnen boeken voor juli/augustus :)

Leuk concept, ben ook erg benieuwd naar de andere thema's :D

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 13:07

65 pagina's aan ervaring...ik zou zeggen; blader het topic even door Kimberley ;)
Van mijn kant alleen maar goede ervaringen. Ben nu 3 keer geweest en zou het zo weer doen :D Wensen en suggesties kun je inderdaad aangeven tijdens het boeken.

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 10:55

Haha sterkte en veel plezier winged!

Hostels zijn leuk! Slippers zijn inderdaad handig en ik heb ook altijd een tote bag (of plastic zak ofzo) mee waar ik Mn toilettas, schone kleren en handdoek in stop als ik naar de douche ga. Loop je niet met 100 spullen te slepen die je onderweg kan verliezen en in de douche kun je het gewoon ophangen. Ze hebben noet altijd plankjes om dingen op te zetten en als je elk kledingstuk apart gaat ophangen is je haakje snel vol :p

Handdoeken zitten er trouwens ook niet bij denk ik?

En oordopjes kunnen soms ook weleens handig zijn :+

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 09:39


A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor
Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 00:32

Dat maximum aantal flesjes is niet (meer) zo. Het gaat erom dat al je vloeistoffen in een doorzichtig zakje moeten passen van max 1L. En dat elk flesje/bakje maximaal 100ml is. Hoe je dat verder verdeelt is aan jou. Ik had laatst iets van 15 dingetjes in Mn zakje gepropt, geen probleem.
Laatst bijgewerkt door DieL_Zor op 11-06-17 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 159 bezoekers