Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 21:05

Net geboekt, ik vertrek 10 juli met mijn man op Citytrip. Ben zo benieuwd........ Normaal ben ik echt van het eindeloos recensies lezen en vergelijken en onderzoek doen. Dat kan nu dus niet :D

Vind het nu al helemaal leuk!

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:54

@Daks: he wat leuk! Ik ben ook benieuwd of we dan in hetzelfde vliegtuig zitten! Wij gaan vrijdag heen en zondag weer terug. Heb aangegeven dat we graag een romantische bestemming/locatie zouden hebben, omdat het voor ons huwelijksjubileum is. Vraag me af of ze daar rekening mee gaan houden.

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 15:14

Er wordt nu aangegeven wanneer we op het vliegveld moeten zijn en wat onze aankomsttijd in Nederland weer is op zondag. Ga me heel erg inhouden en niet kijken wat het zou kunnen zijn.......

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:10

@Daks, nee maar de site die je krijgt bij boeken telt af..... Dus dan kun je berekenen wanneer je er moet zijn :D Tijd van terugkomst in Nederland staat daar nu ook aangegeven.

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:39

@Daks: ja hoor, wij moeten om vrijdagochtend om 06:00 uur op het vliegveld zijn en zijn rond 18:30 weer in Nederland.

En jij? :D


turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:21

@Diel_Zor: schrijf gewoon een enthousiaste brief! Misschien is er wel wat mogelijk. Niet geschoten enzo........ :D

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 12:41

Haha, dan hebben we zeker een andere bestemming! Bij ons vrijdag 30, zaterdag 35 en zondag 29.

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:38

Ja, bij ons zal het midden of oost Europa zijn denk ik. Verder naar het zuiden is het warmer en in het noorden kouder. Maar er blijft nog heel veel over. Ik krijg trouwens net een berichtje binnen dat de kaart verzonden is, waarschijnlijk morgen de envelop binnen.

Wordt steeds spannender :D

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:00

Wij zijn net thuis, we zijn naar Basel in Zwitserland geweest. Ik vond het zeer geslaagd: het is absoluut een stad die ik graag wou zien, maar normaal zou ik er nooit een citytrip naar geboekt hebben.

Hotel was prima, lekker centraal en we konden meteen de kamer in toen we (vroeg) arriveerden. Laat uitchecken vandaag was ook geen probleem, heerlijk.

Omdat we van te voren geen plan hadden wat we 'moesten' zien was het een extra fijn weekend: alles wat je ziet is meegenomen. Basel is vriendelijk, schoon, een mix van oud en nieuw, gezellig bij de Rijn, en ook: ontiegelijk prijzig :D . Zwitserland maakte zijn naam wat dat betreft op alle vlakken waar. Voor ons nog niet zo'n groot probleem (al is 10 euro voor een glas wijn op een achterafterrasje ook even slikken), maar kan me voorstellen dat als je een jong stelletje bent dat heeft getwijfeld tussen Citytrip en Broke een probleempje hebt.
Maar we hebben het echt super gehad, veel leuke dingen gezien met als hoogtepunt alle zwemmende mensen in de Rijn (die laten zich met een waterdichte zak waar hun kleren inzitten met de stroming meevoeren, wordt gedaan door jong en oud).

Ik ga het zeker herhalen, een keer per jaar een surprisetrip lijkt me ideaal.

@Daks: hoe is het jullie bevallen?

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:35

[ img ]
@unihorses: zoiets, meer als vervanging voor 'rondje om het werkpand tussen de middag' of andere lichaamsbeweging :D .

Ik las het eerst in een 'welkom in Baselboekje': " veel mensen laten zich op zomerse dagen de Rijn afdrijven" en dacht nog: ja, ja, dat zal wel.
Maar op vrijdag rond een uur of 12 in de middag begon het: overal zag je mensen met de eerder genoemde felgekleurde 'zakken'. Zakenmensen, oude van dagen en alles daartussen in.

Die lopen stroom op, daarna kleren uit, kleren en een beetje lucht in de zak, plons de Rijn in en dobberen maar. Ziet er super leuk uit. Langs de kant staan informatieborden over veilige zones, en er zijn plekken waar je weer makkelijk het water uit kan: allemaal heel goed geregeld.

@Edit: foto toegevoegd: lastig te zien, maar alle stipjes in het water zijn zwemmers!
Laatst bijgewerkt door turtlelito op 12-07-15 20:44, in het totaal 2 keer bewerkt

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:39

Haha, precies hetzelfde voor ons: wij vlogen ook met Easyjet. Vooral mijn man kan zich daar behoorlijk aan ergeren: krappe wachtruimtes, niet al te vriendelijk personeel, koffertje toch nog in het ruim ondanks dat het ruim binnen de afmetingen pastte...... Ach, voor een vlucht van een uurtje vond ik het nog goed te doen. Ga de volgende keer wel vragen of ze priority (of hoe het bij de verschillende maatschappijen ook heet) kunnen boeken, dat vind ik bij lowcost carriers wel zo fijn en scheelt een hoop gedrang.

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 20:54

Op de site van opverrassing.nl staat ook dat je een week van tevoren de bestemming doorkrijgt.... Zij werken schijnbaar anders dan srprs.me, die natuurlijk de 'verrassingskaart met krascode' promoot.

En welke soort reis had je geboekt? Als je Citystroll hebt geboekt vind ik het erg raar dat je zo vroeg al terug vliegt, dan heb je echt niets meer aan je dag. By Cheaply: ja, dan weet je dat je dat risico loopt.....

Maar toch heel veel plezier!

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 17:32

Super leuk Michelle_96! Nog een paar dagen en dan krijg je het weerbericht, dan wordt het nog spannender :D

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:55

Daks: het is verslavend he!

Ik zou ook graag nog een keer gaan, maar zie even geen mogelijkheid. We gaan nog op vakantie en in oktober staat er nog een tripje Barcelona gepland, dus voorlopig zitten we vol.

Wat betreft City of Broke....
Ga je alleen? Als ik alleen zou gaan zou ik broke wel ok vinden, met partner zit voor mij de meerwaarde toch ook in het samen zijn, en om dan in een hostel op een gedeelde kamer te eindigen lijkt me minder (naast het feit dat ik mijn man dan echt niet mee krijg :D ).

En wat is belangrijker: geld of tijd? Als tijd belangrijker is dan geld: City (vanwege de gunstigere vliegtijden), als dat andersom is: Broke (best wat voordeliger, maar minder tijd op je bestemming vanwege de ongunstigere vliegtijden).

Dat zou mijn redenering zijn..... In mijn studententijd zou ik absoluut voor Broke hebben gekozen, denk eerlijk gezegd dat ik die periode een beetje achter me heb gelaten en nu toch geniet van wat meer comfort :o

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:13

Ik ben trouwens wel benieuwd wat de verhouding is tussen de City/Broke trips en de andere trips die aangeboden worden......

Voor een weekendje weg vind ik het echt super, maar zou zelf niet zo snel een langere reis (bv de Adventure ofzo) boeken op deze manier. Als ik ver weg ga (en dus ook wat meer geld uitgeef) wil ik ook echt voorpret hebben en er zeker van zijn dat ik ergens terecht kom dat ik altijd had willen zien. Maar bij de reviews zie ik toch ook wel wat van die verdere trips voorbijkomen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, darkangel23, fohadie, Gabortje, Ineke2, Karma_k, LuCa88, MissMarije, moonsparkle, mvdende, NadjaNadja, purny, Sannens, Travel_me en 62 bezoekers