Turkije

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nottinghill
Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 23:50

Ik ga deze zomer ook weer naar Turkije. Vorig jaar voor het eerst geweest naar Side en dit jaar gaan we daar weer heen, ook hetzelfde hotel, Side Star Beach. Is mij en mijn vriend toen heel goed bevallen. :) Over twee weken gaan we al weg, heb er zin in. :D Alleen zit wel tegen de vliegreis op, haha.



Nottinghill
Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 09:45

Espoir_ schreef:
Aii side star beach ja? Heb ik twee jaar geleden salmonella opgelopen en daardoor 5 nachten in het ziekenhuis in Side gelegen en vanaf daar op goed geluk naar huis mogen vliegen en nog drie weken doodziek geweest. Ben al 12x in Turkije geweest en dat vond ik het minste hotel! Sowieso qua hygiƫne en keus aan eten. Lekker met 45 graden uit vochtige plastic bekers drinken die in de volle zon staan. Brrr nooit meer. Ligging is wel top! Gelukkig dat jij het er wel naar je zin heb gehad en hopelijk heb je het dit jaar weer fijn!

Ik zit nu in Limak Arcadia, top hotel! Kan qua eten niet tippen aan Liberty Lara, maar qua shows echt veel beter! Het weer is ook heerlijk, dus ik vermaak me prima.


Oh echt joh! :oo Dat is wel heel naar. Ik heb het er zeker naar m'n zin gehad en vond het overigens ook een schoon hotel en heeft ook goede recensies op zoover. Het is wel zo dat ze eind 2013 een hele renovatie hebben gehad, dus misschien heeft het daar iets mee te maken? Ik hoop in ieder geval niet dat ik salmonella oploop, haha.

Nottinghill
Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 19:44

Misschien klinkt het een beetje stom maar moet ik me zorgen maken om mijn veiligheid in Turkije? Ik lees nu dat er verhoogde veiligheidsrisico's zijn en al dat gedoe met IS natuurlijk, dus dan ga ik me zorgen maken.:+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 157 bezoekers