Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 07:31

Super leuk Domosan!! Bordeaux is moooooi! :D

Zelf heb ik 2x maar een klein deel van de stad gezien (volgens mij was het een klein deel :') ) Maar tis mooi! En warm :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:19

Djilna schreef:
Domosan, Citytrip?
Have fun!!

Broke volgens mij? :))

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 18:21

Aan de mensen die al gegaan zijn: hoeveel hebben jullie opgezocht? :)) Als het een plek is waar ik niet snel weer zou komen dan zou ik natuurlijk wel een/twee bezienswaardigheden willen zien denk ik xD

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:46

Wat leuk! Inderdaad jammer van de feestdag hahaha. In bordeux kan je inderdaad heerlijk shoppen! Blijkbaar ook wifi? :D

Houd er wel rekening.mee dat de fransen tussen de middag een lange pauze hebben! Cafe's etc. zijn dan wel vaak open maar winkels niet. De grote mss/wss wel.maar niet allemaal. :P

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 08:13

Jaaa Lyon! Wat super gaaf! Daar is het ook al zo mooi. :D Heel veel plezier Brishna/Merel!

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 09:18

Gewoon doen! Ik heb er onwijs veel zin in. :D Wij gaan morgen ('vannacht') al. Maar heb totaal niet het idee dat we op vakantie gaan. :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 06:48

En wij gaan ook naar Manchester! :D Hebben jullie nog leuke tips? :P

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:37

Dankjewel!! :D

Ja dat hadden we al op een 'kaart' gezien. We hebben net geluncht tot nu toe een heerlijke dag gehad. :)) Zo eens kijken wat er allemaal te doen is.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 16:38

Thanks! We gaan nu sowieso naar die bieb, de cathedraal en picadilly. :D We willen toch wel wat zien! :P

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 20:13

Niniane, wat fijn dat het zo leuk was in Lyon! :D

Wat betreft de locatie van je hotel, ik denk dat je (zeker voor dit bedrag) niet kan verwachten dat je écht in het centrum zit. Het is juist super leuk om met de metro/tram te gaan! Daarnaast zit je in Lyon in principe overal in het centrum, alleen niet altijd bij de winkels. Het is daar natuurlijk ook erg groot. :P Denk ook inderdaad dat als je dicht bij Galeries Lafayette zit je toch wel vrij dicht in het centrum zit..
Jammer van je hotel! Moet zeggen dat je in Frankrijk wel anders zit qua luxe, daar is alles vrij oud! Tenminste, wij hebben ook vaak niet de nieuwste douchegordijnen etc. gehad.

Super fijn dat jullie verder wel een heerlijk verblijf hebben gehad! :D

Klinkt heerlijk Domosan! Fijn dat jullie je hebben vermaakt. :D


Ik ben weer terug uit Manchester en heb het daar echt heerlijk gehad! We kregen in ons hotel zelfs een heerlijk ontbijt iedere ochtend. Kamer was hartstikke netjes en keken vanuit daar uit op het voetbalstadion. :P We zaten in een wijk van Manchester en hebben daar de eerste dag rondgelopen en gegeten. Heerlijk! <3

Op 5/10 minuten de andere kant op lopen was de tram waarmee je echt overal naar toe kon gaan! Dus elke dag een family day ticket gehaald. Konden we voor 8 euro of zo (omgerekend) onbeperkt de hele dag rondreizen met de trein. We zijn dus lekker overal heen geweest! Wij zaten ook niet 'echt' in het centrum, maar ik vond het juist heerlijk zo. En die mensen in Engeland zijn zo fijn behulpzaam! Heb er echt een leuke tijd gehad. Zeker een aanrader. :D

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:17

Ja, dat was inderdaad Holiday Inn! :D Waar hebben jullie gegeten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:24

Inderdaad! Oh wat zat ik vol van dat ontbijt hahaha. Maar de witte bonen met tomatensaus ging me toch wel echt te ver. :') De wifi was ook fijn!

Frankie & Bennie's? Tenminste, ervanuit gaande dat je bij de tram tegenover bedoelt. Verder ken ik er geen tegenover het hotel (Alleen bee? Iets met veel vlees) of met 2 namen. :P

Oeh lekker! :D Wij aten bij Prezzo de eerste dag, daar was het écht lekker. :9k

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:10

Hahhaha, ik vond het ook al een vreemde naam ja. :') Frankie & Bennie's was ons aangeraden bij zo'n man die ons met de tram hielp, dus toen daar maar gaan eten!

Reuzenrad was bij ons helaas niet open. Wel waren er een heleboel onwijs goede straatmuzikanten dus dat was echt leuk! We zijn wel bij de Cathedral geweest, door die man werd ons inderdaad hetzelfde restaurantje aangeraden als jij zei. (Ik dacht dat jij het was?) alleen we hadden voor daarna al een high tea gepland dus dat deden we maar even niet. :P Dat is trouwens ook echt een aanrader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 19:21

Schuur_ schreef:
Ik heb eigenlijk een vraagje over de citytrips. 3 dagen, dat houdt dan 2 nachten in? Ik vind het nergens op de site?

Ja, inderdaad! :j

Tenminste wij boekten 4 dagen en daarbij 3 nachten. :P

3 dagen vind ik persoonlijk wel erg kort... Dan heb je maar 1 echte dag, dus ik zou 4 dagen aanraden. :) Kan je tenminste een heleboel leuke dingen doen!

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:43

Niniane, ik was inderdaad ook echt kapot na die 4 dagen hahaha. :')

Meeikk, leuk! Ik ga volgen. :))

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 22:24

Ach, als je voorkeuren hebt (helemaal op maat) kan het natuurlijk zijn dat ze daardoor niet echt een juiste locatie kunnen vinden voor dat bedrag. Dat is natuurlijk ook wel een beetje logisch (al weet ik natuurlijk niet wat je eisen waren haha). Maar zo hadden wij ook de eis bijv. niet met Ryan air etc. Te willen vliegen waardoor we ook bij moesten betalen. Hebben daardoor wel met KLM gevlogen. :)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 08:59

Grit, wat heeeeerlijk! :D Gaat vast helemaalgoed komen haha.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:57

Inderdaad! Als je twijfelt tussen Broke en Citytrip zou ik wel gaan voor Broke, net wat goedkoper. :j
En het was voor ons echt niet minder. :D

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 17:36

Kan srprs.me dat niet voor je regelen? :=

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:12

Ik denk dat de broke trip dan inderdaad goedkoper zal worden, of dat je verder kan reizen. :D Anders kan je beter een city trip boeken..

Daarnaast is het natuurlijk dan wel écht Broke. Genoeg mensen die het super leuk vinden dat eens te ervaren. Ik zou het geen probleem vinden in ieder geval. :D Als ik dan voor 100/130 p.p op vakantie kan. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:23

BelleTessa schreef:
Omdat ik niet in een hostel wilde zitten en graag naar de zon wilde, heb ik m'n moeder ingeschakeld als vakantie surprise boeken. Zij is een enorme reis fan en houdt van reizen plannen, dus zij heeft voor mij en m'n zus een vier dagen trip geboekt en krijgen dan een envelop mee die we op Schiphol open maken met daarop de bestemming. Zelfde idee maar nu hebben we wensen aan kunnen geven haha.

Wensen aangeven kan ook zeker bij srprs.me! :D Dat hebben wij ook gedaan! Oa met dat we met een goede vluchtmaatschappij wilde vliegen (geen ryanair etc.). Hebben we wel 30 euro meer voor moeten betalen, maar dat was het waard. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:03

Super gaaf!! :D Ik had ook wel graag naar Vulnius gewild haha. Maar dat komt nog wel!

Ik moet trouwens ook aan mijn foto's gaan beginnen van Manchester. Was ook super leuk. :D

(fb kwaliteit)
[ img ]


Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:36

Gaaf Loki! Ook super fijn dat ze hem naar julie wensen aanpassen. :D

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 19:47

Hebben jullie die nieuwe actie al gezien? Iedereen die voor 20 mei op reis is gegaan maakt kans om bij zijn volgende boeking 2 extra personen te mogen meenemen. :D Dus 4 voor de prijs van 2! Ik hoop zooooo erg dat we die winnen! :))

Oh spannend CarpeDiem! Wel super gaaf. Zou ik ook zo doen. :D Je leert er vast snel genoeg mensen kennen! Je hebt een city trip?

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 08:20

Heerlijke CarpeDiem, geniet ervan! :D

Als het goed is zitten daarin inderdaad de tickets, maar ik weet het niet zeker. :P Maar je code invoeren heb je ook nodig voor de gate etc.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: leenleen11, Poco, SemrushBot en 71 bezoekers