Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:28

Hoihoi,

ook ik kom uit de meeleeshoek gekropen. Een week geleden werd ik ook bekend met dit concept en het lijkt mij ook super gaaf! Maar mijn vriend is nog een beetje huiverig omdat we in december willen gaan en toch graag goed weer willen tijdens de citytrip. {:}
misschien toch maar eens een mailtje sturen, tot nu toe heeft iedereen het goed gehad las ik? Ook vind ik zelf de reviews en filmpjes op de site heel leuk!

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:35

Hee,

ik zag het topic een jaar geleden al voorbij komen maar toen helaas geen tijd om iets te boeken. Nu wel! komende maand 3 tripjes in het vooruitzicht. De eerste is al aanstaande dinsdag, een roadtrip van max 150 km van Den bosch (ongeveer) Daarna een broke trip met een vriendin en als laatste een zelf samengestelde solo together reis! Via een groepsapp hebben we wel al kennis gemaakt met elkaar dus ik ben heel benieuwd!

Hieronder de linkjes voor wie ons wil volgen *-:)

Roadtrip : https://srprs.me/dhana-Dianne-gaan-21-juni-op-roadtrip

Broke trip : https://srprs.me/kaley-dhana-gaan-28-juni-op-vakantie

Solo together trip : https://srprs.me/victor-nora-dhana-rick ... p-vakantie

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 09:00

Hee, ik ben nu al meerdere keren op trip geweest en heb kortingsbonnen gekregen van 20 euro die ik mag uitdelen. Heb je interesse en is dit je eerste reis die je boekt dan stuur ik je de code toe! Laat hieronder maar weten, oja wel is de voorwaarde dat je binnen 25 dagen vanaf nu de reis boekt. Mijn nummer is 0622101490 je mag ook altijd een appje sturen! :D het is echt een super organisatie en ik heb al vele leuke reizen bij hun gehad!

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 17:00

Hallo!

Met nog een paar vrije dagen deze zomer wilde ik 25 tot 26 augustus op roadtrip gaan!

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Voorkeur gaat uit naar vrouwelijk gezelschap, lekker shoppen en eventueel uitgaan zie ik wel zitten. Verder Max 150 km vanaf den Bosch met een stedelijk thema Binnen, buiten Nederland maakt mij niks uit :) Ik ben zelf ik bezit van een auto waarmee we kunnen rijden.


Let me know!

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 08:32

ik heb nog steeds kortingsbonnen van 20 euro tegoed voor een srprsme trip! Laat maar weten als je interesse hebt, het moet wel je eerste trip zijn bij srprsme :D

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:10


LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 03:38

Michelleex schreef:
Onwijs gaaf suusie, misschien ga ik dat ooit ook nog wel eens doen.

Maar lijkt me zo jammer als er toch mensen zijn die elkaar kennen en je dan zo buiten de boot valt.



Gaat dit over mijn post toevallig? :D

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 13:20

oh zo, ja dat klopt inderdaad die kans zit er wel in idd

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:01

xxxmh schreef:
Okee, als ik het goed begrijp kom je dan je groepje tegen op het vliegveld met wie je gaat?
Kan je er me iets over vertellen. Ik wil graag in de zomer een paar dagen weg maar heb waarschijnlijk niemand om te gaan.



ik heb het ook 1x gedaan, echt geweldig! nu met dezelfde groep alweer 2 nieuwe reizen gepland. Je kunt het op 2 manieren aanpakken :

- de fb pagina van srprs.me geeft ruimte om via een post reismaatjes te vinden en samen een reis te boeken in thema naar keuze. (zo ben ik met 7 anderen ergens terecht gekomen)

- je aanmelden voor een solo togheter trip boeken, enkele weken voor vertrek komt er een afgeschermde fb pagina beschikbaar waar je de andere reismaatjes kunt leren kennen en vervolgens zie je elkaar voor het eerst op het vliegveld waar je reis begint.

dit is de fb pagina, hier kun je ook altijd vragen stellen zowel mensen van srprs.me reageren als voorgaande travellers. https://www.facebook.com/groups/srprsme/?fref=ts

En anders houd ik mij graag aanbevolen als reismaatje! *\o/* :)

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 23:23

xxxmh schreef:
Super! Dankjewel. Ga a.s. week vrij vragen op werk en dan hopen dat ik snel toestemming krijg om te boeken. Moet alleen nog even kijken wanneer.

Waar ben je geweest toen je dit had gedaan?


1e keer broke naar Budapest in een hostel
2e keer broke solotogether naar Krakau in een hostel
3e keer broke naar Milaan in een hostel

:) :)

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 00:02

ik ben toen naar Krakau geweest :)

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 10:53

Niet iets wat helemaal aansluit bij dit topic, maar wie weet heeft er iemand hier interesse. Wij (3 vrienden,1 man, 2 vrouwen) zijn op zoek naar een 4e reisgenoot voor een trip naar Warschau! we gaan 26-30 april, het hostel is al geboekt (50 pp), we vliegen van eindhoven en dat ticket moet je zelf nog regelen. Voor meer info, let me know!

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:48

donderdag vertrekken wij! ik zal het linkje hier even plaatsen : https://srprs.me/nl/dhana-niek-gaan-15- ... p-vakantie

wat @Gem zegt herken ik wel, ze zijn iets strenger geworden met het uitsluiten van steden/landen dan vroeger. Ik vermoed dat dit komt doordat de organisatie erg is gegroeid de laatste tijd en als er veel uitgesloten mag worden (uitzondering daar gelaten natuurlijk) dan blijft er weinig over en kan het voorkomen dat er veel mensen naar dezelfde bestemmingen gaan. Dat is natuurlijk niet hun insteek als reisorganisatie.

Ik ga samen met mijn vriend en we hebben Manchester, Warschau en Valencia uitgesloten. Verder ben ik met srprs.me al geweest in : Budapest, Krakau, Milaan, Endinbrugh, Malaga en Lille dus die kunnen het ook niet worden.

Gezien het koude droge weer vermoeden wij praag/stockholm... Ben benieuwd!

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:53

het is Praag geworden! was echt top :) super vakantie gehad, heerlijk weer en een luxe hotel met uitgebreid ontbijt *\o/* *\o/*

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:50

Gem schreef:
LovesSam schreef:
het is Praag geworden! was echt top :) super vakantie gehad, heerlijk weer en een luxe hotel met uitgebreid ontbijt *\o/* *\o/*

Leuk! Ben ik twee jaar geleden ook geweest met srprs.me :j . Welk hotel zat je?
Mooie stad hè?



Jaa geweldige stad! in het seven days boutique hotel verbleven wij :)

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 21:46

Daks schreef:
Even leven in het topic blazen.

Ik ga in september 3 dagen op road trip met mijn oldtimer.

Iemand al een roadtrip gedaan?


ik heb in 2016 en 2017 een roadtrip van 1 nachtje gedaan, erg goed bevallen!

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 17:53

Daks schreef:
LovesSam schreef:

ik heb in 2016 en 2017 een roadtrip van 1 nachtje gedaan, erg goed bevallen!


Had je stedelijk of landelijk Thema?


beide haha,

eerste keer gaf ik aan naar het strand te willen met mijn vriend. Hier goed gehoor aangegeven. Mooi romantisch klein hotel, we kregen de grootste kamer! En de strandopgang om de hoek :)

tweede keer wilde ik graag een levendige stad en was het een verrassing voor degene die mee kwam. Ook daar kregen we een upgrade met champagne, een prachtige kamer in een levendige stad! :)

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 19:13

Berriepi schreef:
27 tm 31 augustus, voor 2 personen, citytrip, in een hotel, b&b of appartement in Zuid-europa...

En vliegen vanaf Eindhoven, 06.00 op eindhoven, en vrijdag om 23.30 landen..



heb je al een oproepje geplaatst in de SRPRS.ME groep voor een reisgenootje? Daar kan wellicht nog iemand tussen zitten! En kwa annuleringsverzekering.. mijn ervaring is dat het heel erg moet zijn (ziekte/dood) voordat je iets terug krijgt :Y)

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 08:51

xxxmh schreef:
Nog 9 dagen en dan op solo together en over 20 dagen op citytrip met vriendin.

Met de solo together om 11 uur op Schiphol en 4 dagen later rond half 7 in de avond weer in NL, wel jammer van de tijden maar ach..

Met de citytrip om 5 uur op Schiphol en 5 dagen later rond 9 uur in de avond in NL. Daar hebben we tenminste wat aan!



ik vind jou solo together juist hele nette tijden hebben. Ze houden ook rekening met dat mensen uit t hele land van ver zullen moeten komen/reizen. Daarnaast had ik n keer heen 16u op t vliegveld en 13u terug 2 dagen later. Dat is pas jammer! :Y)

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:37

Justme_Lisaa schreef:
Hello!

Ik ga waarschijnlijk het meest uit m’n comfortzone, maar ik wil via sprs.me wat gaan boeken. Het liefst in december, vanwege het kerstgevoel.
Maar wat raden jullie aan, ik wil wel de garantie hebben om goed te slapen, maar is dat die comfort of standaard qua hotel of B&B? Daarnaast, zitten alle hotels of onderkomens goed in bereikbaarheid van het OV of houden ze daar gaan rekening mee? Redelijk wat in het centrum of is dat gewoon compleet verschillend?

Sorry voor alle vragen hoor, maar vind het rete spannend om zoiets te doen, maar ook heel fijn om deze dingen uit handen te geven haha :).



Hee,

hopelijk kan ik wat duidelijkheid geven :

comfort is een nette (standaard) kamer van t hotel. Ze zoeken altijd hotels uit met hoge waarderingen, het type kamer zal dan de goedkoopste zijn. Alle hotels/b&b/hostel zit op goede loop of ov afstand van het centrum. Ik zelf heb alleen nog meegemaakt dat ik echt in het centrum zat, heerlijk! Daar word dus goed rekening mee gehouden :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: friezenfan2 en 9 bezoekers