Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:28

Wow echt? Ik ben nu al 3-4 jaar in oktober geweest naar Alanya en altijd goed weer gehad! Ik ging vaak rond 10-15 oktober.


MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 19:42

leeneliefje schreef:
Oke thanks, dan ga ik dat doen.

Wat is jullie ervaring met de turkse mannen? Heb gehoord dat ze nogal opdringerig en zelfs
vervelend kunnen zijn. Is dit vergelijkbaar met elk mediterraan vakantieland? Of is het in Turkije
een stuk extremer?

Aangezien je met je vriend gaat zal het echt wel meevallen.. Sommige zullen misschien wel proberen maar wees dan gewoon duidelijk en vaak houden ze wel op. Ik heb vaak genoeg alleen in de nacht op straat gelopen en ik voel me eigenlijk altijd veilig terwijl je genoeg mensen tegenkomt.

In winkeltjes komen ze vaak wel als een gek op je af maar ik zeg dan altijd gewoon dat ik gewoon kijk en als ze niet weg gaan loop ik zelf wel de winkel uit.

MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:27

Vannacht terug gekomen van 10 dagen Alanya!
Heerlijk weer gehad. Elke dag zo rond de 28 graden.

Ons hotel was nog lekker vol. Veel hotels gezien die normaal nog wel open waren maar die nu al gesloten waren. Toch jammer..

MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:33

Hoi!

Ik ben ook rustig rond aan het kijken voor een vakantie in september. *\o/*
Ik kijk naar twee hotels.. Namelijk Saturn Palace in Lara en Delphin Deluxe Resort in Alanya.

Ik vind Delphin een mooier hotel, maar Saturn Palace weer meer luxe en comfort. Bijvoorbeeld een jacuzzikamer etc.

Kan je in Lara ook naar een centrum of iets? Ik vraag me af of er buiten het hotel om wel wat te doen is. Dat is weer iets waarom Delphin mij aantrekt. Die bieden een gratis shuttle naar Alanya centrum.

MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 15:04

Mijn ouders zijn net terug van 10 dagen Alanya voor € 200 pp all inclusive. Duits geboekt, wel vliegen vanaf Schiphol. Misschien even Duitste touroperator langs gaan?

MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 09:38

Booooo schreef:
Wij zijn net terug van 16 dagen Turkije <3 Zijn eerst 8 dagen bij mijn schoonouders geweest in Van, daarna nog 8 dagen naar een hotel vlakbij Alanya. Het centrum van Alanya vind ik zelf niet zoveel aan. Gelukkig hadden we een leuk hotel met aquapark!

Welk hotel was je? :D

@Lianne, je kunt prima in je eentje naar Turkije! Ik vind het opdringerige meevallen, wanneer ik alleen op straat liep had ik vaak een oordopjes in van mijn telefoon. Dan is er weinig kans dat je wordt aangesproken :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers