Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:19

Precies :) Er staat ook ergens op de website dat je soms meer krijgt dan binnen het pakket zit.. Wat betreft foto's; we hebben alleen een paar non impressive selfies gemaakt dus weet niet of jullie daar op zitten te wachten :')

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 16:05

Als je de code invoert krijg je een bestemming en een link; op die link staat alles over het hotel :)

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:51

Veel plezier in bordeaux :D

Wij zijn met de stadsbus gegaan, van tevoren even op kaart opgezocht waar hotel lag en daar een screenshot van gemaakt.

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 03:22

Het lijkt dus Frankrijk week ;) Ook jullie veel plezier!

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:42

Als je naast galerie lafayette zit kun je toch niet klagen dat je niet in het centrum zit? Fijn dat het verder geslaagd was!

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 15:13

Dat is jammer Grit, maar begrijp dat ze niet alles onmiddelijk boeken en ook niet zomaar 160 euro toeleggen..

Ik heb gisteren contact gehad over een eventuele world wide city trip alleen, maar heb besloten dat ik toch zelf ga boeken i.v.m. mijn gevoel van veiligheid :) Vind het toch lastig om ook buiten Europa als meid alleen alles uit handen te geven..

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 16:11

Oh, ik had niet begrepen dat je sunsation of city wilde, dan is 160 euro inderdaad veel geld! En lijkt het mij ook logischer dat ze een andere bestemming zoeken in plaats van je te mailen over het bedrag..

Ik had niet perse een locatie voor ogen, dus daarom vond ik de world city trip wel een goed idee, maar inmiddels toch een voorkeur voor Azië ontwikkeld en dan wordt het wat lastiger :)

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 10:38

Ik heb besloten toch op eigen houtje naar Beijing te gaan. Ik kreeg van mijn contact persoon de tip om naar Laos te kijken omdat er goedkope vluchten via tix waren dus ik vermoed zomaar dat dat mijn bestemming was geworden :)

Verder weer allemaal spannend afwachten! Ben benieuwd waar jullie naartoe gaan :)

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:27

Bij ons was het ook twee uur.

Veel plezier in genova! :)

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:19

Kleinere tassen dan standaard zijn vaak WizzAir :)

Catania, mooie stad! Wel jammer dat de verrassing niet bewaard is gebleven..


dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 07:25

Woeh, dat ziet er leuk uit! Gave bestemming! Jammer van het overstapgedoe bij een van jullie..

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:21

Ik las het ook. Dan vind ik het een dure trip! Slaapzalen op hostels zijn echt goedkoop te boeken..

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 17:01

Transfer naar hotel is echt geen probleem :) In de westerse landen is het heel goed geregeld en in verdere landen waar je er niet 1-2-3 uitkomt kun je altijd nog een taxi pakken, want dat is daar vaak heel goedkoop.

Ik vind een hostel trouwens wel een leuk idee - altijd inspirerend om mensen te leren kennen - maar zou er niet zo op zitten te wachten als ik met mijn vriend op vakantie zou gaan. Had dan waarschijnlijk ook voor city trip gekozen nu broke trip veranderd is.

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 08:53

Ben benieuwd waar iedereen weer naartoe gaat! Ben net terug uit China, maar heb stiekem ook wel weer zin in een verrassingsvakantie ;)

Kana, hoe heette jullie hotel in Vilnius? Wij zijn ook daar geweest en foto's komen heel herkenbaar voor!

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 10:48

In de zwarte envelop zaten bij ons inderdaad de vliegtickets :) Volgens mij is het afhankelijk van wel of niet vooraf moet inchecken bij de vliegmaatschappij of je tickets krijgt of niet.. En bij de gate zie je toch overal staan waar je heen gaat, dus dat wordt inderdaad redelijk onmogelijk. Daarbij is het bij een verre of onbekende bestemming ook wel fijn als je nog even iets kan googlen over waar hotel ligt!

Veel plezier in Malaga :)

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 01:28

Knap dat het jullie gelukt is :D Veel plezier!

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 14:37

Wij zijn destijds in Vilnius terecht gekomen (zie begin van het topic) en ik had nog nooit gehoord van deze stad - laat staan dat ik het had gekozen, maar ik had nooit kunnen voorzien wat een prachtige omgeving dit is! Wat mij betreft juist de charme van dit concept..

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:45

Leuk, veel plezier!

Zijn er al mensen die de adventure trip gedaan hebben? Ik ben benieuwd naar bestemmingen en of je een ander vertrek- en eindpunt hebt :)

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:29

Ik had ook een mailtje gekregen en wilde eigenlijk meteen gaan boeken maar E280 per persoon voor twee nachten!! De chat opende automatisch, dus even geïnformeerd, maar ze gaven aan dat dit hele populaire vliegtijden zijn waardoor de prijs fors opschroeft.. Voor mij een reden om toch te passen, jammer!

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 12:57

Oh, hebben jullie al van de nieuwe thema's gehoord? De eerste is dropping! Ik heb echt heel veel zin om zoiets te gaan boeken, wat een avontuur!! Andere geïnteresseerden? :D

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:34

Dropping kun je ook terug met trein, liften, noem het maar op :D Ik ben ook benieuwd naar de andere thema's, maar dit spreekt me wel heel erg aan. Die 90 euro heb ik dan ook wel over voor de ervaring en het ticket. Ik denk dat mijn vriend en ik gaan boeken :)

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 09:03

Wij hebben geboekt voor de dropping medio juli! Ben benieuwd waar we heen gaan :D

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:36

Wij vertrekken de tweede week van juli vanuit Eindhoven voor de dropping. Ik ben echt benieuwd waar we uit komen! We moeten allebei dinsdag weer werken, dus hoop dat we op tijd thuis komen :')

Tanya, we gaan toevallig over twee weken 'op eigen initiatief' naar Gdansk. Tips?

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 08:56

Thanks! Sopot had ik inderdaad al over gedacht en dumplings <3

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:01

Wij zijn net terug van onze dropping, ontzettend leuk! Uiteindelijk terecht gekomen in Katowice, met de nachtbus doorgereisd naar Berlijn en toen met de trein terug naar huis, heerlijke tijd gehad :)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Claudia1993_, Divers, ellen05, horssie, moOby, Noor, Temeraire en 66 bezoekers