Ervaringen escape room?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kosseh
Berichten: 2584
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 07:58

Ik ben naar die in bunschoten geweest.
Super leuke avond gehad. Hebben allebij de kamers gedaan. Uit eentje gekomen na 53 minuten. En de ander helaas niet nog 2 dingen gemist...de meisjes kamer is ons niet gelukt.
Voor mensen die er heen gaan zorg dat je snel en goed trap kan lopen(zo een zolder trap) dit kon iemand bij ons niet goed. En zijn daar veel tijd verloren.

Over 3 weken gaan we die in Delft uit proberenm die werd door bunschoten aan geraden aan ons.

In Haarlem zit er ook een. Iemand daar al geweest? Vond de site niet zo leuk klinken...


kosseh
Berichten: 2584
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:22

Die in delft is wel leuk, maar niet zo spectaculair. Vond die van Bunschoten alleen leuker.

kosseh
Berichten: 2584
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 20:54

In die van bunschoten en delft zitten meerdere noodknoppen. Als je die indrukt eindigd het direct en kan je er uit. Je zit dus niet echt opgesloten.

kosseh
Berichten: 2584
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 22:32

Voor de meeste heb je meer personen nodig. Dan zijn ze ook leuker vind ik. Ik kan je die in Bunschoten heel erg aan bevelen. Die is heel leuk

kosseh
Berichten: 2584
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 19:38

Na het lezen van dit topic weer helemaal zin er in.

Het de meisjeskamer gedaan en de andere daar. Was echt heel leuk. Vooral de filmpjes aan het eind.
In delft eentje al weer tijdje terug over een tandarts.
Nog een paar die ik al weer vergeten ben :P
De laaste was in Praag. Best lastig zoiets in een andere taal doen, met 5 min extra speel tijd kwamen we er uit.

Binnenkort wil ik er weer een gaan doen. Weet alleen nog niet welke

kosseh
Berichten: 2584
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 19:56

Iemand al naar de escape room in Zandvoort geweest? Ik ben benieuwd of die de moeite waart is.

Geblindoekt ben ik ook nog nooit. Wel met zijn 4en op een vierkante meter met 1 hand geboeid aan het plavon gezeten. Heeft best veel moeite gekozen om los te komen en verder te kunnen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Fly_high, Furst, JackAebe, JudithO, Ladypronk, RenskeFrea, Saartjuh_b, stella92, Toushie en 71 bezoekers