Ervaringen escape room?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:28

ik ben eens in een escape room in panningen geweest.

Leuk idee maar de uitvoering liet nog wat te wensen over (waren een test team..) en ook al hadden we de juiste sleutels voor het slot..nog ging het slot niet open .........heel irritant want daardoor konden we er dus nooit uitkomen.

Wel vind ik het een prijzige aangelegenheid voor 1 uurtje (wij betaalden het test tarief a 10 pp..)



orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 07:57

sans6 schreef:
Maar studiemiep, dat weet je toch dan, dat als je testteam bent, de kans bestaat dat er dingen nog niet feilloos lopen?



nou een slecht slot is gewoon bagger...daar hoef je geen test team voor te zijn (en dan nog 10 euro pp betalen...vind ik dan niet een coulant tarief) Als iets niet open te krijgen is omdat de sleutel niet om te draaien is vind ik dat gewoon slordig. (puzzels oplossen is dan weer een ander item) maar zoiets basics en simpels als dit hoort gewoon in orde te zijn.

Test team is in mijn ogen meer van of de puzzels op te lossen zijn/ sleutels te vinden etc voor een algemeen publiek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3lsk3, _chou, _Madelon, Athelas, CairnTerrier, Castilja, evita2, fohadie, inge_romeo, Isab123, josien_m_, Joy_Mennings, L_Flo, purny, runnerfan, Sure_lee en 62 bezoekers