Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 11:46

Niet gedaan maar het lijkt me wel gaaf! Als je bang bent dat er veel plekken zijn waar je niet heel wilt gaan dan is het misschien minder geschikt, zelf zou ik er vanuit gaan dat er altijd wel wat te vinden is om het leuk te hebben als de randvoorwaarden (een kamer) geregeld zijn en je weet dat je niet eindeloos aan het reizen bent.
Alleen die adventure lijkt me wat te heftig :=

Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 17:16

Ik zie die manly en girls_only ook niet, maar het lijken zo te zien variaties te zijn van de citytrips:
http://srprs.me/girls-only/
http://srprs.me/manly/

... en het lijken ook geen groepsreizen te zijn, dus gewoon een beetje (onnodige?) marketing.

Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 10:45

Veel plezier! En foto's na afloop! (En in de tussentijd niet teveel op Bokt, maar vakantie vieren he!) *\o/*

Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:22

xSwanheart, leuk stukje! Moet natuurlijk geupdate worden als jullie werkelijk zijn geweest :)

Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:18

Zo jammer dat ik niet een goede bekende heb die ik mee kan nemen, ik vind het zo gaaf! (Maar het wel iets waarvoor ik iemand wel echt goed moet kennen, en op dit moment zou ik er echt niemand zijn voor zo'n avontuur.)

Deetjeeuh: ik ben meerdere keren op vakantie geweest in Oost-Europa en ook nog eens op niet heel erg toeristische plekken, en het viel altijd wel op te lossen. Eigenlijk zijn er altijd wel mensen te vinden die een paar woorden Engels of Duits spreken. Verder een kaartje en het adres opschrijven, de tijd nemen om het even goed uit te zoeken en je niet te ergeren als dat wat langer duurt.
En het is ook deel van het avontuur natuurlijk!

Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:31

Taxi's vind je wel op het vliegveld hoor! En bussen ook neem ik aan. Het is voor jou allemaal nieuw, maar het vliegveld ligt er natuurlijk niet voor niets, er zijn meer mensen die naar het centrum van de stad willen. Dus daar zou ik me geen zorgen over maken, en je komt altijd wel gewoon overdag aan geloof ik?


Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:10

Ja, dat denk ik ook. Ik vind het wel erg grappig trouwens om te zien hoe mensen in eerste instantie beginnen met 'wat leuk' en daarna 'maar....' Loslaten is nog niet zo makkelijk :P

(En tegelijkertijd... 'maar' ik zou ook niet naar Barcelona willen, want dat heb ik al twee keer gezien. Dat zou ook iets kunnen zijn om uit je comfort zone te stappen en dat dan op een andere manier zo'n stad te beleven, 'maar' dat zou ik zeker niet makkelijk vinden :) )

Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:20

Leuk Dondeyne, veel plezier!

Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 08:47

Spannend!! :)

Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 20:27

Klinkt goed domosan! Zo'n citypass klinkt trouwens ideaal :j

Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:12

Is het niet zo dat het nu gewoon duurder is omdat dit de duurste tijd is om uberhaupt vakanties te boeken? De vroegboekacties zijn voorbij (bij alle pensions en hotels en vluchten) en de lastminutes zijn nog niet beschikbaar. Ik kan me ergens wel voorstellen dat dat bij sprs.me niet anders is dan bij een gewone vakantie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers