Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:17

Een vriendin en ik willen begin mei weggaan en boeken dan ook deze maand nog. *\o/*
Het wordt voor ons de stedentrip omdat we toch wel wat luxer willen. Wij moeten wel binnen de Schengenlanden blijven i.v.m. haar verblijfsdocumenten maar ook dat kan je heel fijn aangeven bij Srprs.me.
Wel wil ik het liefste naar een warm land in een mooie stad want heb ook een review gelezen over iemand die in Servië terecht kwam en dat lijkt me dan echt niks. :o Weet alleen niet of het stom is om dat aan te geven, omdat je dan wel meteen een specifieke voorkeur aangeeft en je wellicht niet echt buiten je comfort zone gaat.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:31

http://www.modernehippies.nl/travel-rep ... met-srprs/

Ik las een review over Belgrado, Servië en hoewel het vast een hele gave ervaring zal zijn geweest, is dat niet het soort bestemming waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Maar dat is dan ook wel het mooie aan dit concept, omdat je toch ergens heen gaat waar je wellicht nooit aan zou hebben gedacht maar toch echt een toptijd kan hebben. Onbekend maakt onbemind. :j

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:39

Misslipgloss gaat dit weekend ook.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:42

Kan het kloppen dat de prijzen flink zijn opgevoerd? Wij wouden 2 mei gaan en dan kon je boeken voor 240 euro. Maar we willen pas volgende week boeken ivm allerlei omstandigheden en ik kijk nu en het is zeker 100 euro duurder?!

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:14

Iris82 schreef:
Niniane schreef:
Kan het kloppen dat de prijzen flink zijn opgevoerd? Wij wouden 2 mei gaan en dan kon je boeken voor 240 euro. Maar we willen pas volgende week boeken ivm allerlei omstandigheden en ik kijk nu en het is zeker 100 euro duurder?!


Nooit twee keer op dezelfde computer kijken. Altijd op een andere computer boeken.

Die zullen we onthouden. Thanks!

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:45

Elise_K schreef:
Je hebt wel hele fijne vliegtijden Marjolein! Wij waren helaas onze 4e dag helemaal kwijt, om 08:00 al naar het vliegveld ;(

Had jij dan een Broke trip? Want de Stedentrip behoort juist fijne reistijden te hebben. Vind het niet netjes dat je een 4e dag helemaal kwijt bent.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 17:03

Iris82 schreef:
Niniane schreef:
Kan het kloppen dat de prijzen flink zijn opgevoerd? Wij wouden 2 mei gaan en dan kon je boeken voor 240 euro. Maar we willen pas volgende week boeken ivm allerlei omstandigheden en ik kijk nu en het is zeker 100 euro duurder?!


Nooit twee keer op dezelfde computer kijken. Altijd op een andere computer boeken.

Getest maar de prijzen blijven hetzelfde.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:59

Vriendin en ik hebben geboekt. 2 mei vertrekken we voor drie dagen City Trip. *\o/*

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 10:42

dondeyne schreef:
De vertrektijd die van tevoren op je link staat; is dat de tijd dat je moet melden of dat je echt vliegt? Wij gaan vrij laat heen en heel vroeg terug, maar dan kunnen we wel met het ov naar het vliegveld :)

Van hun site

Citaat:
Op de kaart schrijven we de tijd wanneer je op het vliegveld zou moeten zijn om te beginnen met inchecken. Dat is dus niet de vertrektijd van het vliegtuig maar zo'n twee uur eerder.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 11:20

Oh wat gaaf! Veel plezier. Dat komt in Kroatië helemaal goed.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 15:38

Ziet er mooi uit hoor. Jammer dat zoveel dicht was en het weer niet meezat, want in Kroatië is echt genoeg te doen, beleven en te zien. :j Prachtig land.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 12:37

Ze doen geloof ik geen reizen naar Parijs.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 13:21

Destination schreef:
Oh _O-
Misschien een onbekende stad in Frankrijk dan?

Cynthia van Misslipgloss.nl was naar Marseille gegaan dus wie weet is dat de bestemming?


Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:17

Denk dat ze sowieso wel kijken naar waar je woont en wat het makkelijkste is om vanuit te vliegen?

Lissabon lijkt me echt geweldig. Wij hebben ook echt verzocht om ergens heen te gaan waar het warm is dus hopelijk wordt dat zuidelijk Europa of een mooie stad meer richting het oosten.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 15:08

Vriendin en ik gaan volgende week zaterdag en ze heeft vandaag mail gekregen met hoeveel bagage je mee mag nemen etc.
Maar ik heb die mail niet gekregen. Is het zo dat alleen de boeker die mail krijgt?

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 15:15

Top! Ben echt benieuwd waar wij uitkomen.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 21:27

Veel plezier Dondeyne!

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 15:26

Pacific schreef:
Ik heb de zoekterm gebruikt maar kon het niet zo snel vinden... Mijn moeder zou graag willen weten of je ergens aan kunt geven dat je binnen Europa wilt blijven of dat als je buiten Europa gaat vliegen hoe het dan gaat met bijvoorbeeld inentingen? Of vermijden ze dat soort plaatsen gewoon?

Bij City Tripping en Broke blijf je sowieso binnen Europa. En gezien de kosten die bij een Sunsation komen te kijken, lijkt mij dat dat ook binnen Europa blijft. Als je het zeker wilt weten, kan je het altijd aangeven als je gaat boeken. Wij moeten namelijk echt binnen de Schengenlanden blijven en dat hebben we ook gewoon aan kunnen geven.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 19:03

Wij gaan volgende week zaterdag maar nog geen mail met een persoonlijke link gehad en ook geen post.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:41


Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:48

Ben nu wel echt benieuwd. Heb al op een aantal steden gezocht die mij zo in het hoofd opkomen en Marseille komt nog het dichtstbij qua temperatuur.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 14:29

Inderdaad. Ik zou ook proberen toch met iemand anders te gaan. Een mooie reis zou ik nooit aan me voorbij laten gaan. Je hebt toch al betaald dus dan kan je net zo goed gaan.

June, had jij de Sunsation?

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:54

Veel plezier Domosan!

Wij vertrekken morgen. *\o/*
Hoe hebben jullie het gedaan (of gaan doen) met vervoer naar het hotel?

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 20:43

Wij zijn in Lyon terecht gekomen! Leukere stad dan ik vooraf had gedacht. Geniet te zien en te shoppen en wel allemaal beloopbaar of met metro.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 10:05

Gisteren ben ik terug gekomen van Lyon en het was echt heel leuk.

Lyon had ik totaal niet verwacht en al helemaal geen hoge verwachtingen van. De enige manier hoe ik de stad kende was dat het altijd raak was met file rondom Lyon in de zomer. Onze vluchten waren fijn en hadden goede tijden en met de tram kan je in Lyon ook om het kwartier heen en terug naar het vliegveld. Ideaal dus.

Ons hotel lag op loopafstand van het tram station maar absoluut niet op loopafstand van het centrum. We hebben het wel vrijwel iedere keer gelopen naar het centrum, maar niet adverteren dat iets in het centrum is terwijl dat absoluut niet is. :n Het hotel liet ook te wensen over. Beneden in de lobby had je niet de mogelijkheid tot drinken halen en het personeel was ook maar matig. De badkamer was oud met een douchekop die je telkens zelf moest vasthouden en een oud douchegordijn. Het ontbijt werd gebracht in een doos, die ze de eerste ochtend hadden vergeten.

Maarja, je bent er niet al te veel en het viel verder mee.
Lyon is opgedeeld in twee delen. Allebei zijn oud, maar het net wat nieuwere gedeelte is voornamelijk shoppen en eten en dat hebben we de eerste dag ook gedaan. De tweede dag zijn we naar het oude centrum gegaan, dat nog een stuk verder was. Hier heb je allemaal leuke steegjes en winkeltjes en wat restaurantjes en bakkers. Hier zijn we helemaal naar boven gelopen want de basiliek staat bovenop een heuvel. Die basiliek is echt machtig mooi en ook gigantisch. Een aanrader als je ooit naar Lyon gaat. Qua eten springt Lyon er naar mijn mening niet uit qua aanbod aan restaurants maar je hebt wel echt een heerlijk Marokkaans restaurant.
De derde dag moesten we al rond half 4 naar het vliegveld dus zijn we in de Galeries Lafayette gebleven (deze was redelijk dichtbij het hotel) en hebben we geshopt.

Al met al een heel fijn weekend gehad. Een hele leuke stad met genoeg te zien en te doen, heel vriendelijke en behulpzame mensen overal en ook niet te druk met toeristen.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Denise_Tink, senna21 en 11 bezoekers