Pretparken & uitjes.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 14:12

Veel goeds gehoord over Europapark en heb hem zeker op mijn to-do lijstje staan.
hoeveel dagen is aan te raden en wat te doen qua vervoer..? Auto (is een rit van 8 uur dacht ik?) of is de trein dan beter?


Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:15

_Marjon_ schreef:
Als je een 1e keer naar Europapark gaat zou ik echt 3 dagen gaan. Dan kun je alle attracties en shows goed bekijken. Want er zijn ook zoveel shows. Heb er zelf ook nog een aantal niet gezien. Zelf gek van de abba/waterloo show in het theater in Engeland, en de show in de Arena in Spanje :D.
Qua attracties zou het misschien kunnen op 1 dag als er geen lange rijen zijn, anders ben je daar ook al 2 dagen mee bezig ;).
Wat er ook echt bij hoort vind ik, is, waar je ook logeert, een drankje doen in 1 van de bars in de hotels.
Ze hebben daar een enorme drankenkaart met heeeerlijke cocktails. Mijn favoriete bar is de Bar Buena Vista in hotel Castillo Alcazar. Of in 1 van de hoekjes van de Colosseo bar (boven). Mocht je ook uitgebreid willen eten zijn de buffetten in de hotels ook geweldig.

Als ik deze zomer kan gaan ga ik zeker proberen of er nog een plekje is in een van de EP hotels. Heeft voor mij toch een meerwaarde :o. Maar goed je betaald ook wel wat meer.


Dank voor de uitgebreide reactie! :)
Nog aanraders qua hotels in de buurt? Denk dat wij namelijk buiten het park zullen verblijven, gezien we voor as low budget as possible zullen gaan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ineke2, SemrushBot en 82 bezoekers