Pretparken & uitjes.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 00:13

Wat een leuk topic :D , ik volg



Anoniem

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:55

Kalkar :') , trauma aan die attractie die in die grote koeltoren zit. Die gaat echt vet hoog en dan hang je in ja een soort bakje maar mijn benen zwaaiden maar wat die hadden geen steuntje ofzo . Bijna een zweefmolen idee , heb lopen janken was zo bang _O- .

Heb 5 kaartjes voor het paasfeest van slagharen gewonnen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:06

Britta31 schreef:
Ja,de zweefmolen in de toren van Kalkar is wel een uitdaging.Behoorlijk eng.Mijn dochters van 12 en 14 vinden het geweldig en een mooi uitzicht als je boven de toren uitkomt vliegen.

Ik ben gewoon te oud om er van te genieten :') , liever een heteluchtballon over die omgeving. Zie het nog , ik wou zo graag eruit dat vergeet ik niet meer en was best mooi hoor maar dat is dan alles :Y)

Anoniem

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:03

Zus heeft kaartjes voor slagharen gewonnen , ze kon naam bedenken voor een bakje van vernieuwde attractie en ja hoor ze won :') . Nu kan ze erbij zijn als attractie geopend word en geloof het eerste ritje in het bakje met haar verzonnen naam :)

Ik ben zo jaloers :') , zeker nu de loopingstar wegggaat

Anoniem

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:29

Ik kom er al 20 jaar :P , ik moet werken dus kan niet mee. Zus heeft 2 jonge kinderen die vermaken zich wel.

En ja helaas slagharen is enorm achteruit gegaan , nieuwe kinder attracties en de traum boot staat er niet meer. Vliegend tapijt al langer weg , is niet meer het park zoals ik hem ken en heb beleefd

Anoniem

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:48

Zeker niet , vervlogen glorie. Ze investeren vooral in de huisjes momenteel. Als ze op die grond nog eens een attractie neerzetten voor 12++

Anoniem

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:35

Taron is gaaf :oo , ben nog nooit in dat park geweest


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Essie95, GoogleAdsense, JackAebe, janneke_S, jasmijn16, kosseh, madeinspace, Varekaj, veerledec en 81 bezoekers