London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 15:16

Ik ga volgende week samen met 4 vriendinnen en mijn zusje naar Londen. Ik had een paar vraagjes die ik niet zo snel terug heb kunnen vinden op internet. Ik hoop dat jullie hier misschien een antwoord op hebben :)

1. In dit topic wordt de Oister Card aangeraden. Is dit ook echt goedkoper dan een dagkaartje? Bestaan deze dagkaartjes überhaupt in Londen?

2. Waar kan je het beste kaartjes voor musicals halen? Ik heb gehoord dat op de dag zelf bij het theater het goedkoopste zou zijn? En op hoeveel moet je dan per kaartje rekenen?

3. Op internet kan ik alleen rondvaarten van ongeveer 20 euro per persoon vinden... Dit vind ik echter wat overdreven. Is het ter plekke goedkoper of is dit echt de prijs die we ervoor zullen moeten betalen?

Alvast bedankt in ieder geval :D We gaan ook naar de HP studios, ik ben heel erg benieuwd...


Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 15:53

Ah super fijn, dankjewel! :D

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:47

Hoi! :)

Het lijkt me erg leuk om voor Valentijn met mijn vriend een dagtrip naar Londen te maken om daar de HP studios of een musical te bezoeken. Ik kwam er alleen achter dat de bus s avonds vrij vroeg weer vertrekt en een avond musical dus sowieso al afvalt... Kan iemand me vertellen of er ook matinee shows zijn? En zo ja, van elke musical of alleen sommige? En zijn deze kaartjes dan duurder?

Alvast bedankt! :)

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:51

Celiien schreef:
Ik denk persoonlijk dat als je de HP wil gaan doen, je het met een dagreis sowieso niet red. Je hebt ze ook met een overnachting erbij overigens :j
Matinee voorstellingen zijn er wel, maar veelal in het weekend. En zijn snelvoetige (maar dat geld voor bijna alle musicals := maar ze beginnen om 3 pf 4, en dan 2,5 a 3 uur is alsnog 7u 'savonds. Dus dat wordt errug krap in mijn ogen!

En Roos: Bedankt! :) Musical wordt hem dan niet nee, dankjewel! HP studios ben ik eerder geweest. Met een bustour ben je 9 uur in de stad, van 11 tot 8 ongeveer, dus dit is echt wel haalbaar hoor. Dankjulliewel in ieder geval :)


Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:23

Hoi hoi! :)

Ik ga aankomende zaterdag met mijn vriend naar Londen. We zouden graag naar een matinee musical gaan. In het verleden ben ik vaker naar een musical geweest en heb mijn kaartjes altijd voor goedkope prijzen bij TKTS op Leicester Squate gekocht. Ideaal, maar we zijn er zaterdag van half 9 tot 9 en de box office gaat pas om 10 uur open. Beetje jammer als we daarop zouden moeten wachten, in dat uurtje ervoor kan je ook weinig doen... Ik vroeg me dus af of iemand weet of de kaartjes op de ochtend zelf op de site van TKTS ongeveer net zo goedkoop zijn? :)

* EDIT: laat maar, ik zie dat alleen de prijzen op de site staan, maar ze de tickets niet via de site verkopen...

Daarnaast ben ik voor de avond op zoek naar een leuk, gezellig en goed, maar niet al te duur restaurantje. Heeft iemand misschien tips voor ons?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers