London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ier
Berichten: 8307
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: home is where the heart is <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 10:39

Wellicht dat iemand van jullie antwoord heeft op mijn vragen: wij willen van 9 april (in de avond vertrekken) tot 14 april naar London toe gaan.

Wij overwegen om met de auto te gaan (mijn werk vergoedt mijn diesel :D ). Ik ben me er van bewust dat we dan met de trein/boot over zouden moeten. Idee is om auto gewoon bij het hotel te laten staan en in de rest van London het OV te pakken, gezien dat daar prima is geregeld.

Heeft iemand enig idee of het überhaupt te doen is met de auto? Ik lees een reistijd van +- 8 uur en dat is wat ons betreft acceptabel. Ik vraag me ook af wat een indicatie is van de kosten om je auto op de trein of de boot te zetten. Uiteraard moeten we zelf dan ook mee met de trein/boot. Ik vraag me af tegen welk prijskaartje we aankijken voor 2 personen. Moeten we nog ergens anders rekening mee houden, indien we de auto meenemen? Of is het een kwestie van de boot/trein af gaan, naar hotel toe rijden en de auto parkeren? Komen er nog extra kosten bij kijken om in London te mogen rijden?

Is er iemand die dit eerder heeft gedaan? Qua hotel willen we bewust gaan zoeken naar een hotel welke parkeerplaatsen aanbiedt bij het hotel zelf zodat we de auto (veilig) kunnen laten staan. :)


12/01/2015 - 20/45


Ier
Berichten: 8307
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: home is where the heart is <3

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 07:26

Bedankt voor jullie duidelijke antwoorden! :D


12/01/2015 - 20/45

Ier
Berichten: 8307
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: home is where the heart is <3

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:52

Heb je tripadvisor ook op je telefoon geïnstalleerd? In Lissabon hebben wij daar ontzettend veel gebruik van gemaakt! Dacht ik ook zonder internet te gebruiken. Hele fijne app en we hadden hele leuke restaurantjes getroffen. <3


12/01/2015 - 20/45


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Berriepi en 6 bezoekers