Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mOamm
Berichten: 454
Geregistreerd: 17-03-08

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:28

Iemand hier een idee of/waar het de eerste week van november nog warm is in Turkije? Met warm bedoel ik ongeveer 25 graden of meer.


mOamm
Berichten: 454
Geregistreerd: 17-03-08

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:31

Mijn vriend en ik hebben zojuist geboekt. We gaan de eerste week van november naar Side.

We zijn beiden nog nooit in Turkije geweest, nu hoor ik iets over vaccinaties. (o.a. hepatitis A en DTP)
Maar is dat nodig voor een vakantie van 8 dagen? Heeft hier iemand zich laten vaccineren voor vakantie naar Turkije?


mOamm
Berichten: 454
Geregistreerd: 17-03-08

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:54

Bedankt voor jullie reacties! Twijfel er nog over. Aan de ene kant is natuurlijk t zekere voor t onzekere beter, maar aan de andere kant is het maar een vakantie van 8 dagen. Opletten qua hygiene was ik ook zeker van plan.
Ga nog maar even goed inlezen over beide entingen op internet. Dat beide entingen lang geldig zijn is wel weer een voordeel.

Nog iemand tips/ervaringen qua bezienswaardigheden in Side?

mOamm
Berichten: 454
Geregistreerd: 17-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:56

Westhof schreef:
Ik meld me :wave: Wij zouden eigenlijk naar Griekenland gaan, maar door al het negatieve nieuws hebben we toch omgeboekt naar Turkije. Wij gaan nu 23 Augustus naar Side :) Wij zijn nog nooit in Turkije geweest, dus we zijn echt leken op dat gebied. Iemand tips voor leuke bezienswaardigheden?

Vorig jaar ben ik in Side geweest en het centrum van Side zelf vond ik mooi, kun je voor 2 euro ofzo heen met een dolmus. Is een hele oude stad met een haven waar allemaal oude ruïnes te zien zijn. Manavgat kun je ook heen met een dolmus, daar is 1 of 2x per week (weet niet meer precies) een markt. Dit werd ons aangeraden door onze reisleider. Daar wordt echt alleen maar nep merk zooi verkocht, dus vond er zelf weinig aan. Maar ieder zijn ding. Verder zijn er vast wel excursies te boeken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barramundi, Duran123, Ekeif96, Gambler99, IndianSu, Iselda, moOby, Muggebeet, spookyskippy, thequeensmum, Votti en 84 bezoekers