Turkije

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje13g
Berichten: 694
Geregistreerd: 06-05-11

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 18:56

Hee bokkers,

Mijn vriend en ik willen graag in oktober naar Turkije. We weten alleen niet wat we willen :P . We twijfelen o.a. tussen all inclusive en logies (met eventueel ontbijt), het lijkt ons namelijk leuker om elke dag te gaan uiteten, maar ben je dan veel duurder uit? Turkse vriend van ons zei namelijk dat je al voor 15 tl goed eten had, maar mijn ouders hebben andere ervaringen..
Wat kunnen jullie ons aanraden? :)

♥Rédouane


paardje13g
Berichten: 694
Geregistreerd: 06-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 18:33

Vandaag naar n reisbureau geweest, maar die hebben me dus echt niks verder geholpen..
Weet iemand van jullie een leuk hotel, niet te duur, voor een jong stel dat houdt van zon, zee, lekker eten, shoppen, bezichtigen en 's avonds gezellig de stad in (niet zuipen, opstap etc.).

♥Rédouane

paardje13g
Berichten: 694
Geregistreerd: 06-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 10:22

__danielle__ schreef:
Kleopatra South Star, Alanya. Wij hebben precies zo'n vakantie gedaan vorige week als dat jij hierboven schetst :)


Ziet er leuk uit! Hoe hebben jullie dat gedaan met eten? Zijn er veel restaurantjes in de buurt en hoeveel ben je daar per dag aan kwijt?

♥Rédouane


paardje13g
Berichten: 694
Geregistreerd: 06-05-11

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 20:12

Pfff, opeens zijn alle vakantie's 'op' ofzo? 2 dagen geleden was alles nog beschikbaar en nu bijna niks meer, of 300 euro duurder.... :(

♥Rédouane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Birgit__, YandexBot en 143 bezoekers