Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
__danielle__
Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 19:56

Ik zou ook niet all inclusive boeken. Wij zijn net afgelopen maandag terug gekomen uit Alanya, hebben bijna elke dag ergens anders gegeten en het is overal erg goed en lekker. 15 lira ben ik niet tegengekomen (ja voor de doner durum, 7 lira haha) maar vanaf zo'n 22 lira is er echt wel op meerdere plekken een lekker kipgerecht te vinden waarbij je turks brood vooraf en meloen achteraf er gewoon bij krijgt. Maar misschien is het in oktober ook wel goedkoper, het is nu natuurlijk nog echt toeristenseizoen :)

Ik wil weer terug, ik vond Alanya geweldig!!

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!


__danielle__
Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 12:06

Patty91 schreef:
paardje13g schreef:
Vandaag naar n reisbureau geweest, maar die hebben me dus echt niks verder geholpen..
Weet iemand van jullie een leuk hotel, niet te duur, voor een jong stel dat houdt van zon, zee, lekker eten, shoppen, bezichtigen en 's avonds gezellig de stad in (niet zuipen, opstap etc.).


Simena Sun Club in Kemer,
Kumkoy Beach Resort in Side.


Kleopatra South Star, Alanya. Wij hebben precies zo'n vakantie gedaan vorige week als dat jij hierboven schetst :)

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!


__danielle__
Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 10:17

paardje13g schreef:
__danielle__ schreef:
Kleopatra South Star, Alanya. Wij hebben precies zo'n vakantie gedaan vorige week als dat jij hierboven schetst :)


Ziet er leuk uit! Hoe hebben jullie dat gedaan met eten? Zijn er veel restaurantjes in de buurt en hoeveel ben je daar per dag aan kwijt?


Wij hebben een aantal keer bij het hotel zelf gegeten en verder leuke tentjes opgezocht. Gemiddeld inclusief drinken waren we denk ik 10 euro per persoon voor het avondeten kwijt.

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carika, Ineke2, Kmbrly, manonutjuh, perdjes, SJP, veerledec en 85 bezoekers